Jumaat, 16 September 2011

Sudoku

Akhirnya aku faham bagaimana main Sudoku....Terima kasih kepada anak buah yang berusia 6 tahun...Hohohoho!!!! Kalau tidak memang sampai sekarang lah tak faham macam mana nak main! Hahahaha!!




Apa yang seronok tu bila berlawan dengan anak buah siapa yang dapat habiskan dulu dengan cepat! Sah - sah lah aku menang! Kehkehkehkehkeh! Apa - apapun, Sudoku nih seronok untuk dijadikan permainan kerana memang menguji minda dan kepantasan sebab kena pastikan tidak boleh ada 2 nombor yang sama di dalam satu baris! Hehehehe! Selamat bermain Sudoku!


P/S : Aku Tengah Belajar Mengemas Kini Blog Dengan Telefon. Hahahaha!
Published with Blogger-droid v1.7.4

19 ulasan:

  1. best lyn sudoku ni...
    rse cm otak tu b'fungsi la jgk...ngeh3~

    BalasPadam
  2. smpai skang still tatau nak main sodoku camne :P

    BalasPadam
  3. baru belajar main sudoku ea???nad suka main sudoku ni taw..:)

    BalasPadam
  4. untunglaaa boleh update pakai telefon~ haaa XD

    BalasPadam
  5. dari dulu smpai sekarang xtau main..ajarkan?heh

    BalasPadam
  6. aku penah main tapi bosan. x suka sgt. kihkihkihkih.

    BalasPadam
  7. best kan sudoku nh...sgt mencabar...

    from ur latest follower..so follow back

    BalasPadam
  8. canggih dah telefon yer. hahaha..

    aku reti main sudoku ni 2 tahun lepas. pastu jadi ketagih.. hahahaha

    BalasPadam
  9. gua layan jgk benda nie kadang2...keh3..

    BalasPadam
  10. Aaa.. Main jugak ko sudoku sekarang yer... Meh la lawan aku... haha..

    BalasPadam
  11. dah try nak faham..xreti2 jugak layan game ni..ajar please.heheheee~

    BalasPadam
  12. Dulu aku penah layan sudoku,sampai terbawak2 dalam mimpi

    BalasPadam
  13. lah..kesiannya.smpai anak buah yg mengajar..hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com