Ahad, 23 Oktober 2011

1 Perkara Yang Paling Diingini Dan 1 Perkara Yang Paling Ditakuti Oleh Wanita

Memandangkan gua ialah seorang lelaki maka semestinya gua tidak mempunyai jawapan untuk persoalan tersebut!

Memandangkan ramai pembaca blog gua terdiri daripada gadis dan wanita maka gua mengharapkan agar kalian sudi berkongsi di ruangan komen tentang....

Tentang 1 perkara yang paling kalian inginkan di dalam kehidupan kalian serta...

1 perkara yang paling kalian takut dan tidak mahu ia datang dalam hidup kalian...




Harap entri ini mendapat maklum balas dan sokongan yang baik oleh kaum wanita yang membaca blog ini.


P/S : Menikmati Hujan Sambil Melihat Sekawan Burung Makan Lebihan Nasi Di Belakang Rumah! (^_^)Y


10 ulasan:

  1. perkara yg plg d'ingini
    m'dpt sorang suami yg mampu sayang n jage kite mcm our parents do to us(bagi family yg tade masalah)

    perkara plg d'takuti
    hidup bermadu :(

    BalasPadam
  2. yang diingini :
    kebahagiaan

    yang ditakuti :
    perpisahan

    simple kan??haha

    BalasPadam
  3. ingin : suami yg caring and understanding

    takut : depression..

    BalasPadam
  4. yang diingini: jadi akauntan berjaya. hehe.


    yang ditakuti: gemoksss. ahahaha.

    BalasPadam
  5. yang diingini : kehidupan bersama insan2 yang sentiasa ada walau apa pun terjadi

    xdiingini : bersendirian saat diri memerlukan

    BalasPadam
  6. aku bukan pempuan..so aku xtahu nk cakp pe..hehhe

    BalasPadam
  7. yang paling takut, penceraian..

    yang nak, bahagia...

    :)

    BalasPadam
  8. soalan cepukmas nih..tak boleh nak define 1 je..sebab banyak keinginan manusia ni..hmmm...rasanya yg 1st is security...

    paling takut...haih lagi takut nak jawab...

    BalasPadam
  9. i love my parents.. family.. my life.. that's alll i want..

    sooo yang mau, opposite ler

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com