Sabtu, 1 Oktober 2011

Gila Kamera

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Semalam gua asyik ketawa tak henti - henti dan bersambung pada pagi tadi sebab budak kelas gua masa sekolah dulu letak gambar - gambar zaman sebelum firaun(gambar lama) dekat facebook dia. Hahahahaha! Mahu tak tergelak tengok muka dan gaya pakaian diri sendiri. Tersangatlah budak dan buruknya gaya berfesyen di waktu tersebut!


 Zaman Ambil Gambar Guna Kodak Meh!! Hahaha!


Selepas tu tiba - tiba gua terfikir betapa menyesalnya dulu apabila terlalu gila mencapap depan kamera untuk diambil gambar pada 'zaman sebelum firaun'! Hahahah! Sedangkan di waktu gemerlapan macam sekarang nih yang rasanya kalau bergambar pun tak ada masalah tetapi tak pula gua manfaatkan untuk ambil gambar. Hehehehehe! Memang tergelak - gelak lah bila tengok balik gambar zaman Tok Kaduk dulu. Seronok bila tengok perubahan fizikal pada diri sendiri dan rakan - rakan yang ada berubah 100% dan ada yang masih sama!


Rindu Dekat Budak - Budak Kelas Gua Nih!


Apa - apapun, lagi seronok bila terjumpa gambar gua sewaktu tadika dulu! Tiba - tiba gua menyedari sejak kecil lagi rupa - rupanya gua memang comel dan kacak! Cuma sayangnya selepas tadika gua membesar dan menjadi 'terlalu comel' pula. Nasib sekarang badan dah surut sikit! Heheheheh! Apa - apapun, memori lama jika ianya dalam keadaan indah maka insyaallah ia akan sentiasa menjadi indah untuk dikenang sampai bila - bila. Assalammualaikum dan salam sejahtera!


P/S : Sedap Pula Lagu Kisah Dongeng Nyanyian Stacy Tu! (^_^)Y


19 ulasan:

  1. kenapa ditopengkan wajah tu.. tunjukkanlah rupa yang sebenar... hehehe..

    BalasPadam
  2. kakakaka!sanggop 2 tutup muke!kecik2 semue comel ok!

    BalasPadam
  3. Faein : aku tak suka publisiti...hahaa

    Izzad : hahaha..comel tapi saja tutup...kang orang jumpa tegur2 taknak la...ahaha

    BalasPadam
  4. kenangan kenangan...

    bley t'gelak sorg2 kalau tengok gambaq2 sekolah kecik2 dulu...haha

    BalasPadam
  5. Aaa.. Rindulah nak ambik gambar guna negatif balik...

    BalasPadam
  6. nsem sgt ke cmpay nksorok muka tuh?
    kalo nsem sila la ngorat sy...ngeee~

    BalasPadam
  7. hahaa.. kamera first masa sekolah rendah yg bubuh kodak tu, pastu pusing bunyi krek krek krek..

    BalasPadam
  8. hensem sangat tu kne pakai 'mask'

    BalasPadam
  9. lain hulu lain parang...hahahha
    aku pulak dulu2 kurus..skrng dha gemok!!

    BalasPadam
  10. hahah.. mmg klaka klu tgk gmbr2 waktu sekolh dlu.. asal tutup aku nk tgk kekacakn kau..

    BalasPadam
  11. brader johnny, apesal censored gambar tu. aduyei

    BalasPadam
  12. comelnya muke hans~~~ hahahaha

    BalasPadam
  13. hahha. nk tgk gamba tadika!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com