Khamis, 13 Oktober 2011

Gua Cukup Rimas! Lu Pergi Main Jauh - Jauh Lah!

Gua cukup rimas apabila gua dikelilingi oleh :-


1) Golongan terlampau gedik
2) Golongan terlampau manja
3) Golongan yang buat - buat gedik
4) Golongan yang buat - buat manja


Fake or not...it's totally annoying! Jauhkan diri anda dari gua!





Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!


P/S : Tak Suka x 8 kali !!!!!! Hahahahaha!!!

P/S Lagi : Saja Meluahkan Kerimasan Di Blog Gua Nih!


14 ulasan:

  1. abang hans~~ sambil kepale ke kiri n ke kanan mcm ella

    BalasPadam
  2. adeyh..
    aku pun gedik..
    tp tak de lew over!
    hahahaha

    BalasPadam
  3. Mungkin dierang nak ajak ko sekali gedik sama kot.. haha..

    BalasPadam
  4. kau rimas... aku plak menyampah.. haha.. :p

    BalasPadam
  5. akak mungkin tergolong dalam 4 4 kategeri tu kut heheheh..( gatai tul bunyinya)

    BalasPadam
  6. kasik lempang laju-laju bro,haha

    BalasPadam
  7. Aku pom sama.. rasa nak bagi penerajang jer kt orang2 macam nih..

    BalasPadam
  8. sume golongan tu bolh dapat penyepak free. hehe

    BalasPadam
  9. hahaha! eh 8x je ke xsuke? kali ke 9 mesti da suke kan?? hahahaa

    BalasPadam
  10. rimas dan tak suka 16x...hehe...

    BalasPadam
  11. alamak! ok macam tak de je.:D hahah

    BalasPadam
  12. kalau aku luku pala diorang sampai hilang gedik tu..

    BalasPadam
  13. kalau aku luku pala diorang sampai hilang gedik tu..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com