Ahad, 16 Oktober 2011

Lirik Lagu Kisah Dongeng - Stacy



Tajuk Lagu:
Kisah Dongeng


Penyanyi:
Stacy


Lirik Lagu:

Ku sedar ku tak seberapa
Jika dibanding mereka
Yang jauh lebih megah dari diri ini
Apa yang mampu ku berhias
Hanyalah hati yang ikhlas
Terpendam simpan untuk dia yang sudi

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Belum pernah ku merasakan
Dipeluk dalam dakapan
Eratnya melindungi jiwa rapuh ini
Sanubariku memerlukan
Kehadiran seorang teman
Tulus mencurah kasih sepenuh hati

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Dalam waktu sedu
Dalam waktu hiba
Ku harapkan dia rela

Mencintai aku dengan seadanya
Sanggup menerima insan tak sempurna
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja

Mencintai aku dengan seadanya
Mencintai aku bukan kerana rupa
Atau mungkin cinta sebegitu hanya
Kisah dongeng saja


P/S : Lagu Nih Dah Lama Gua Layan! Hehehe! Gua Suka Pula Stacy Nyanyi Lagu Rentak Perlahan Macam Nih! Layan!!! (^__^)Y



11 ulasan:

  1. mula dah mood jiwang dia :D

    BalasPadam
  2. ala, akak pun suka lagu ni, sekali sekala jiwang best gak hahhaa

    BalasPadam
  3. ni la satu2 nya lagu stacy yg TH layan

    BalasPadam
  4. Tak pernah dengar lagi..ketinggalannya saya :P

    BalasPadam
  5. Aku suka tengok watak lelaki tu..

    BalasPadam
  6. ya btul3, xsngka plak lgu yg kak lang lov sgt2 ni jd lgu tema cinta elsya ^^

    BalasPadam
  7. damn! damn! damn!
    lama giler la gua tinggalkan lu...

    apa khabar hanssssssem gua ni??hihihi

    btw, aku pon suke stacy nyanyi lagu tone ala2 mendayu gitu..

    BalasPadam
  8. yer..mbak lagu stacy nya...we wit..=]

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com