Isnin, 28 November 2011

Majlis Khatan Perdana

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Baiklah! Hari nih Hans Cullen nak berkongsi sedikit kisah tentang pengalaman melihat kanak - kanak lelaki menghadapi zaman gemilangnya iaitu di majlis khatan mereka. Tadi, Hans Cullen berkesempatan melihat beberapa aksi dan gelagat kanak - kanak seramai 190 orang yang menjalani proses berkhatan beramai - ramai dengan seorang tok mudim di Majlis Khatan Perdana yang berlangsung di Sungai Limau, Yan, Kedah.




Walaweh! Memandangkan yang menyunatkan mereka ialah Tok Mudim maka sememangnya sebilangan kanak - kanak lelaki ini berasa ngeri barangkali lalu terjadi lah beberapa aksi yang mungkin lucu pada pandangan lelaki dewasa seperti Hans Cullen tetapi ngeri pada kanak - kanak ini. Ada yang menangis dan meraung sekuat - kuat hati hingga membuatkan gua ketawa geli hati kerana mereka berasa terlalu takut padahal tak ada apa - apapun sebenarnya. Gua rasa kasihan pun ada tetapi bukannya kasihan pada kanak - kanak yang meraung - raung itu tetapi pada kanak - kanak yang akan berkhatan selepas proses mengkhatankan budak yang meraung - raung tadi selesai.


Ngeri Tak? Hehehehe! - Gambar Hiasan


Kalau gua jadi budak - budak tu pun mesti gua cuak punya! Mahu tak nya! Meraung - raung serupa kena seksa di dalam filem Chainsaw lagaknya mestilah kalau budak tu hati kering pun boleh jadi gemuruh dibuatnya kan. Muahahahaha(Gelak Jahat)!! Apa - apapun, gua kagum gila dengan Tok Mudim tersebut sebab beliau seorang sahaja yang diamanahkan untuk 'membelasah' kanak - kanak seramai 190 orang tersebut. Memang hebat lah Tok Mudim! Hehehehe!


Mandi Sebelum Berkhatan - Gambar Hiasan


Hah! Kenapa gua membahasakan diri gua Hans Cullen pula hari ini? Kehkehkeh! Ini disebabkan muka gua hari ini kelihatan pucat seperti watak tersebut padahal gua tak demam ke apa ker! Gua okay jer tapi habis senior - senior tempat kerja gua tegur gua tanya gua nih tak sihat ker demam ke! Hahahaha! Bibir pucat gua dah kembali menghantui diri gua hari ini! Harap - harap esok bibir gua okay lah! Amin! Okay lah! Gua nak makan cekodok kejap! Assalammualaikum!


P/S : Nak Minta Tolong Korang Semua Klik Gambar Di Atas Dan Kemudian:-

1) Like Entry Tersebut
2) Komen Entry Tersebut
3) Share Entry Tersebut


8 ulasan:

  1. hehehhe...cam kena gigit semut kan???

    BalasPadam
  2. Aku dulu pun tok mudim gak kasi tangan.. haha..

    BalasPadam
  3. ko nak khatan lagi sekali ke?hehek

    BalasPadam
  4. kau biler nak khatan?? haish...hans2... hahaha

    BalasPadam
  5. ko berkhatan lagi ke hans? hahaha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com