Jumaat, 25 November 2011

Review Filem Misteri Jalan Lama






P/S : Klik Gambar Di Atas Dan Bantu Hans (^_^)Y


10 ulasan:

  1. takut la nk tgk cite seram ni..errr

    BalasPadam
  2. CikPjaz : bila masa pula filem nih filem seram?

    BalasPadam
  3. lama siot aku tak tgk movie.. mcm best je..

    BalasPadam
  4. aku nak tengok ah citer ni.. macam best .huhuu ",)

    BalasPadam
  5. da berkurun x tgk wayang.adeyh~

    BalasPadam
  6. cam best je cite nie,,,nk g tgk lah,,hehe

    BalasPadam
  7. dah lama x jejak kaki ke panggung

    BalasPadam
  8. best ke ek cite ni? klo best nt buat entry sal ni tau.hehe

    BalasPadam
  9. filem arahan afdlin...hurm..mcm komedi je ni...penerbit pun..dari filem hantu kak limah..tgk pelakon pun cm menarik je...

    BalasPadam
  10. cm ngarut jer..tp afdlin shauki kot..i loike~

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com