Jumaat, 25 November 2011

Tak Tahan Menahan

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua. Sihat? Gua rasa kalau tengah sakit pun tetapi kalau dah namanya hari minggu mesti sihat balik punyalah kan? Hehehehe! Baiklah! Baru - baru nih gua ada keluar mengikut pekerja senior menyiapkan tugasan dekat satu tempat nih. Pada hari tersebut hujan tak henti - henti dari pagi sampai lah ke malam. Tak kisah lah berkenaan hujan tu kan. Sejuk seronok! Hohoho!


Ada Nampak Macam Sengsara Tahan Kencing Tak? Hahaha!


Cuma nak dijadikan cerita dalam 15 minit selepas sampai dekat sebuah rumah iaitu lokasi tugasan gua tu tiba - tiba sahaja gua rasa nak terkucil! Mak aihhhhhhh!!! Gua tahan jer lah kan tetapi..Adoiiiiiiiiiiiii!!! Lamanya tugasan nih nak habis! Gua nak pinjam tandas dekat rumah tu pun gua rasa macam segan gila sebab itu rumah orang - orang besar kan! Jadi, kesimpulannya gua cuba menahan jer lah perasaan nak membuang air kecil tu dengan memikirkan doraemon ker digimon ke apa - apapun lah! Tiba - tiba tuan rumah menghidangkan pula air manis yang diletakkan ais untuk gua dan yang lain! OMK(Oh Mak Kau!)!!! Sudahlah rumah tu di pasang penghawa dingin! Di luar rumah pula hujan dengan angin yang sepoi - sepoi bahasa! Dihidang pula air berais nih! Sob Sob Sob!!!


Nak Minta Tolong Korang Semua Klik Gambar Di Atas Dan Kemudian:-

1) Like Entry Tersebut
2) Komen Entry Tersebut
3) Share Entry Tersebut


Ikut gua memang gua nak buat tak nampak jer air tu tetapi memandangkan kedua - dua tuan rumah asyik suruh gua minum dan pekerja senior pun suruh gua minum maka nak tak nak gua minum lah sedikit. Tengah gua minum tu tiba - tiba,"Eh, sedap juga air nih!" Maka gua pun terminum lebih sedikit dan sedang gua leka minum air tu tiba - tiba baru gua teringat berkenaan perasaan gua nak membuang air kecil sebentar tadi! Arghhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh!! Gila lah! Akhirnya gua terus membatukan diri sehingga sekembalinya gua ke tempat kerja! Memang gua tak cakap sepatah pun sebab gua tengah fokus menahan kan! Hahahaha! Sampai - sampai jer dekat pejabat terus gua menyerbu tandas dan alhamdulillah! Syukur sangat - sangat kerana seksa gua menahan satu perbuatan yang tak tahan nak menahan berjaya dilakukan dengan jayanya. Lega!!!


Gambar Nih Kelakar! Hahaha!


P/S : Seksa Gila Emosi Bila Tahan Kencing Nih! (^_^)Y


15 ulasan:

  1. aduhaii..tahan kncing? lgik time sejuk..pastu dihidangkan dgn air sejuk..perghh..

    jgn amalkan slalu ye..nnt leh dpt batu karang plak

    BalasPadam
  2. oi,bhya la thn kencing...lau aku tumpang je kt umah org tu..lantak la org besar ke kecik ke..asalkan tak cicor...hehe

    BalasPadam
  3. uik...bahaya tu bakal habis masa lama di hospital nanti...:)

    BalasPadam
  4. kalau aku tanya je tandas kat mana... haha

    BalasPadam
  5. Bahaya tu Hans.. KEna batu karang kan...

    BalasPadam
  6. uihh tak bagus tahan kencing. nanti boleh mendatangkan penyakit. huhu

    BalasPadam
  7. tahan kencing ni kan, kalau jauh dari tandas tak apa, tapi kalau kita makin dekat ngan tandas..makin cepatlah dia nak keluar hahahha

    tak elok tau tahan2 buang air ni..

    BalasPadam
  8. terasa tu nikmat menahan..
    kah3x.. nak2 kalo dlm pgg wayang

    BalasPadam
  9. Tp mmg bes kn time menahan tu.. mcm2 terpikir kat otak.. wahahha

    BalasPadam
  10. Hahahahahah! lawak la!
    jgn buat selalu taw!
    Bahaya! XD

    BalasPadam
  11. mmg salute la ko siap leh lupe ko nak kencing .. gile!! siyes am not the type gonna forget easily when it comes to toilet hahaha

    BalasPadam
  12. aku pun pernah tahan kot.. adoi.. memang dasyat penyeksaannya.. haha

    BalasPadam
  13. isshhhh sakitnyyaaa... nanti kene batu karang dik..

    BalasPadam
  14. haha,, tempah pnyakit nmer yer 2..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com