Sabtu, 31 Disember 2011

Kenapa Perempuan Melayu Suka Lelaki Afrika?

Gambar Hiasan


Persoalannya disini ialah apakah keistimewaan yang terdapat pada lelaki Afrika sehingga menyebabkan begitu banyak gadis - gadis terutamanya gadis Melayu jatuh hati pada mereka ini. Walaupun terdapat begitu banyak laporan negatif di dalam media terutamanya di dalam televisyen, surat khabar dan juga internet namun jumlah kes penipuan yang dilaporkan semakin meningkat saban tahun.

Adakah ini bermakna gadis - gadis terutamanya gadis Melayu ini langsung tidak mahu ambil tahu tentang keadaan semasa, tidak langsung membelek surat khabar, tidak langsung menonton siaran berita di televisyen atau sebenarnya cuba mengambil risiko dan akhirnya memakan diri sendiri? Apabila ditanya kepada mangsa - mangsa dan kebanyakkan jawapan yang diberikan oleh gadis - gadis ini ialah :-

1) Lelaki Afrika mengambil berat tentang mereka
2) Lelaki Afrika romantik dan penyayang
3) Lelaki Afrika tidak kedekut memberi mereka barang - barang berharga dan berjenama
4) Lelaki Afrika hebat dari segi batin

Tetapi, apalah gunanya semua itu jika akhirnya anda sendiri diperalatkan menjadi keldai dadah atau apa - apa yang menyalahi undang - undang negara sehingga memakan diri anda sendiri? Aku cuba memberi pandangan ini apabila semalam aku terjumpa seorang gadis muda yang berjalan dengan seorang lelaki Afrika dengan berpegangan tangan, berpelukan dan melentok - lentokkan kepala di bahu lelaki tersebut tanpa ada rasa malu, kekok mahu pun bersalah. Adakah gadis - gadis di Malaysia kini terlalu berani atau langsung tidak peka atau cuba mengambil risiko bercinta dengan lelaki Afrika? Hanya mereka sahaja ada jawapannya.




P/S : Kalau Lelaki - Lelaki Afrika Tu Macam Gambar Di Atas Agak - Agak Gadis - Gadis Nih Jatuh Cinta Tak Dengan Mereka? (^_^)Y


16 ulasan:

  1. well there is saying..
    "Once you go black, you never go back"

    BalasPadam
  2. yeke ? x semua kot...ahaha..tak sanggup i..:D

    BalasPadam
  3. same as...persoalan ni..
    mengapa gadis melayu suka kat orang bangla..jwapan die..sme je.

    BalasPadam
  4. saya lagi macho dari diorang kot haha

    BalasPadam
  5. salam..
    demi cinta dan nafsu..nama mak ayah pun boleh lupa...

    selamat menyambut tahun baru 2012
    moga tercapai apa yang di hajati
    tahun 2012 nanti :)

    BalasPadam
  6. Duhh, please la. Dorang ni takda taste langsung kot. hehe :)

    BalasPadam
  7. fuhh.. tak sanggup rase nye.. satu kelas dng dorg pu dah pening2 lalat je rase nye

    BalasPadam
  8. Perempuan mmg suka kalau di hujani dgn kata2 romantik dan hadiah he3...tentang batin tu,tidak dinafikan mmg power kut...

    BalasPadam
  9. Tak sume Afrika macam tu... macam Melayu/India/Cina dan bangsa lain ...baik ker sume??

    Kalau nak kata mata duitan atau seks... tak sume juga perempuan macam tu.

    Pelik! Kalau kita cakap dok sekelas pun dah pening lalat, ngan bangsa lain tak terasa pun macam tu kan?

    Bab assignment nak pula bangsa lain buat group discussion ngan diorang..pasal nak ambil kesempatan sebab bukan sume bangsa malaysia ni berani nak buat presentation kat depan, al maklumlah kena guna bahasa inggeris.

    bab romantik tu memang diorang jaga sangat perihal gadis yang disayangi. sayang mereka kpd wanita tersebut sampai ke mati still romantik.

    kalau orang malaysia, time dating je berpegangan tangan, dah kahwin, suami jalan depan, isteri ditinggalkan kat belakang. sampah sarap yang berat pun si isteri kena buang... mereka tak buat macam tu. Fikir-fikirla

    Bab seks... may be diorang ada ketahanan melebihi orang malaysia sebab mereka pantang makan sembarangan.

    bab hal negatif seperti rogol, yang banyak dilihat pun bukan dilakukan oleh orang Afrika... Bangladesh, Myanmar..Indonesia yer..la kalau nengok orang macam nak telan.... dari dalam bas sampai turun bas, x habis ditenungnya atas bawah.

    Dadah pun yang banyak dok buat kerja cina, india dan melayu. orang eropah pun ingat baik sangat ker?

    FIKIR-FIKIR LA, kalau kita berada di negara mereka...mereka layan kita bak layan tuhan tetapi mereka disini dilayan bak anjing kurap... dimana sopan santun kita...takkan nak sentiasa berprasangka buruk ngan orang je... diri kita baik sangat ker????

    BalasPadam
    Balasan
    1. belom kena lagi la ni..kalau dah kena baru tahu malaysia atau afrika yang lebih baik..kalo awang itam ni baik dan romantik sangat naper nak carik awek indon. .pilipin dan gadis melayu..naper tak p tempat yg gadis gadis depa lebih 10kali cantek dari org... asia?.. nak sangat p la ikut depa p negara depa tuu...sana nanti baru tau mana baik dan mana yang buruk.. yang ketara pada org afrika..bangla..pakistan ni mereka ada kemahiran berlakon. .dengan niat boleh tinggal lebih lama dan mempergunakan gadis gadis asia untuk kepentingan diri depa sendiri..tanya la semua driver teksi yang sering puckup bangsa bangsa tersebut...depan perempuan lain cerita depa..bila kat belakang gadis kita dihina...huhuhu..cuma sikap perempuan asia yg tak percaya kalo belom kena tipu...bila dah kena dok bodo diam seribu bahasa..tak mengaku lak tuu.. kiter berpandu dengan fakta..bukan sandiwara. ..

      Padam
  10. AKU RASA KERANA MAT AFRIKA NI KUAT BILA MAIN SEKS. APA2 PUN SEKS ADALAH PILIHAN UTAMA WANITA.

    BalasPadam
  11. setuju ngan omi-aimeera.. I dah 3 tahun kawin black. kalu nak cerita bab solat..tak lawan la ngan orang melayu yg sibuk cakap orang Islam tapi jarang ke masjid.. dengan hubby, alhamdulillah tarawih dah jadi 1 ketetapan apa lagi 5 waktu.. yang ngutuk luar sana ..fikir2 kan..layak ke u all nak ngutuk jer.. jangan ukur minoriti..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com