Selasa, 27 Disember 2011

Pengotor Punya Tuan Kedai! - Part 1

Kisah ngeri ini bermula di sebuah gerai di tepi jalan melibatkan sepasang kekasih yang sedang menjamu selera di situ. Aaron Slam Bach cukup suka makan di gerai tersebut namun tidak bagi pasangannya iaitu Juliano Evono yang kurang gemar makan di gerai seumpama itu.


Gambar Hiasan


Juliano Evono : You nih kannn anjew!! Tak adew tempat lain kerw you nak bawa I makan? I tak shukew lerw makan dekat gerai cengginiew!! Dah lerw panasss!! Rimas lerw I!!!

Aaron Slam Bach : Alah you nih ayang! Gerai nih ler sedap! Murah pun murah! Hah! You juga cakap nak makan sedap - sedap kan?

Juliano Evono : Memang lerw I nak makan sedap - sedap anjew tapi I tak selesa lerw dekat siniew!!

Aaron Slam Bach : Alahhh!!! Lama - lama nanti you selesa lah tu! Dah! Cepat lah pesan makanan apa you nak!!

Tuan Gerai : Encik! Cik! Nak makan apa? Nak minum apa?

Juliano Evono : Hurmmmm!! Dekat gerai you niew aperw jerw yang adew?

Tuan Gerai : Macam - macam ada! Sebut jer apa cik nak! Insyaallah, pihak kami tidak akan menghampakan harapan cik!

Aaron Slam Bach : Abang! Bagi saya nasi goreng sotong patayya versi paprik yer! Lepas tu sotong dalam nasi tu saya nak abang buat goreng tepung dulu! Paprik pula campur ayam dengan daging. Kemudian abang buat sup sayur yer! Air pula saya nak tembikai laici tambah cincau dengan barli dalam satu gelas tu tau bang!

Tuan Gerai : Okay bos! Cik pula nak makan apa?

Juliano Evono : Bagi I....hurmmm....Chicken Chop special jerw lah!! I tak adew selera lerw nak makan dekat siniew!!

Tuan Gerai : Air pula cik? Nak minum air apa?

Juliano Evono : Ice blended aderw tak?

Tuan Gerai : Ada? Nak perisa apa tu cik?

Juliano Evono : Wahh!! Tak sangkew gerai camniew pun adew ekk! I nak cappucino campur coklat yerw!

Tuan Gerai : Okay! Siap!!


Lebih kurang 15 minit kemudian makanan pun sampai di atas meja! Maka Aaron Slam Bach dan Juliano Evono pun mula menikmati makanan masing -masing dengan lahapnya!


Gambar Hiasan


Aaron Slam Bach : Oooohhhh mak aihhhhh!!! Sodap bebonarrrr nih!!! Sodap!! Sodap!!

Juliano Evono : You kan lapar!! Memang lah you katew sedap!!

Aaron Slam Bach : Makanan you tu tak sedap ker?

Juliano Evono : Bukan tak sedap! Boleh lerw tahan!! Ehhh!! Ehhhh!! Euuuuwwwwwwwwwwwwwwwww!!!

Aaron Slam Bach : Eh, kenapa dengan you nih ayang??? Takkan makan chicken chop pun boleh sampai meroyan begini jadinya.

Juliano Evono : Anjewwwwwwwww!!! Adew rambut dalam chicken chop ayang!!! Tengok!! Ayang dah cakap dari tadiew lagiew kannnn!!! Ayang tak shukew makan dekat tempat cengginiewww!! Tengok lerw!! Tak pentingkan kebersihan langsunggg!!!

Aaron Slam Bach : Tapi ayang!! Cuba ayang....

Juliano Evono : Ahhhhhh!! Tak adew tapiew - tapiew lagiew!! Panggil cepat tukang masak dia!!! Hoiii!!! Keluar kau sekarang!!!

Tuan Gerai : Eh! Kenapa bising - bising nih? Kenapa nih cik? Encik?

Juliano Evono : Kenapew kau tanyew? Ohhhhh!! Dah pengotor tak nak ngaku yerw!! Iniew aperw niew dalam makanan niew?


 Gambar Hiasan


Tuan Gerai : Itu kan rambut! Kenapa dengan rambut tu?

Juliano Evono : Beraniew tanyew lagiew tu? Sah - sah pengotor betul lerw tuan kedai niewh! Kau ingat aku nak makan makanan niewh kalau adew rambut kau? Hah!!

Tuan Gerai : Tapi.......

Juliano Evono : Tapi aperwwww????




8 ulasan:

  1. Rambut orang ker? Mmg pengotor betul la kalau tu rambut manusia..

    BalasPadam
  2. ni yang geram ni bila ada bersambung! roarrrr! kitew pun x sukeww makan kat tempat kotow2... lol

    BalasPadam
  3. adakah rambut itu milik juliano evono??? haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com