Rabu, 28 Disember 2011

Pengotor Punya Tuan Kedai! - Part 2



Tuan Gerai : Cik! Sudah - sudah lah nak hina saya dan gerai saya NIH! Saya tahu lah yang gerai saya nih tak setaraf dengan hotel - hotel berbintang - bintang dekat luar sana tu tetapi cik tak patut nak hina dan malukan saya macam nih!! Saya pun ada maruah lah cik!!

Juliano Evono : Helloooowww!!! Kau katew aku hina kau? Hoiii!! Dah memang kedai kau tak bersih!! Takkan aku nak puji!! Kalau bersih sangat manerw datang nyew rambut niewh?? Hahh?? Manerw datang nyew? Jawab lerw!!

Aaron Slam Bach : Ayang! You nih dah melampau lah!! Baik you minta maaf dengan tuan gerai nih!! Cepat!!!

Juliano Evono : Heyyy!! Apew kenew dengan you niewh anjeww?? I nih kekasih you atau diew nih kekasih you? Hah? Asal you nak pertahankan diew lak? Owhhh!! Jangan - jangan.....!!!

Tuan Gerai : Hoi pompuan!!! Nih aku betul - betul hilang sabar nih!! Tak habis - habis kau nak fitnah aku!! Aku tahu lah kau nih bodoh tapi jangan lah kau tunjuk sangat kebodohan kau tu depan orang lain sangat!! Kau tengok kepala aku nih!!! Mana ada rambut!! Aku kan botak!! Misai dengan janggut pun aku tak ada! Aku dah cukur habis!! Bulu ketiak pun tak ada tau! Kau nih buta ker apa?


 Gambar Hiasan


Juliano Evono : Erkkk!! Eh! Ar ar lerw!! Habis tuew rambut saperw dalam pinggan niewh?

Aaron Slam Bach : I pun tak ada rambut! Sebab tu lah I cakap lain kali nak marah orang tengok betul - betul! Itu kan rambut you! Siap warna merah emas lagi!! Adoi!! Malunya I dengan kerenah you nih!!

Tuan Gerai : Puas hati kau sekarang wahai cik rambut merah emas?

Juliano Evono : Malunyewwwww I!!! Sob Sob Sob!!

Pelanggan Yang Lain : Booooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!




#TAMAT#


11 ulasan:

  1. Hahaha. padan muka perempuan tu. konfem takkan singgah gerai tu lagi. kalau jumpa tutup muka ~.~

    BalasPadam
  2. Rambut merah pulak tu.. Ish3.. Tak beradap langsung..

    BalasPadam
  3. haha..aku da agak da..msti tokey kedai tu botak..

    BalasPadam
  4. hehehe
    tu la pnting nya bfikir sblm btindak

    BalasPadam
  5. hahaha..bru dia thu..pdn mka

    SAMPAI HATI TIBI LAPAN SIARKAN CERITA NIH!
    REMUK HATI AKU
    http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/khinzir-jadi-watak-utama.html

    BalasPadam
  6. kantoi suda..kuang3x...mara2 punya marah..last2 mistake sndri..adoyai..malu btol kot...

    BalasPadam
  7. gunalah pantene. gerenti rambut tak gugur dah. hahahaha.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com