Rabu, 28 Disember 2011

Ridsect Natura Memang Berkesan


Kegunaan :
Untuk menghalau Nyamuk Culex dan Nyamuk Aedes


Durasi Penggunaan :
300 jam (30 malam jika digunakan 10 jam setiap malam)


Kapasiti :
35gram


Penerangan : 
Ridsect Natura merupakan satu format penghalau nyamuk jenis gel terbaru yang mengandungi ramuan 100% semula jadi iaitu Linalool. Ia berkesan menangkis serangan nyamuk sehingga 300 jam.


Peringatan :
Baca arahan label sebelum menggunakannya.


Komen Pengguna(Hans) :

Memang berkesan! Saya rasa lega sekarang!(Dah Macam Iklan Yoko Yoko Pula!) Maka selagi Ridsect Natura ini masih boleh digunakan dan besar kemungkinan tidak akan ada entri - entri rungutan seperti dibawah ini pada masa akan datang. Hahahaha!!!!





P/S : Bau Ridsect Natura Nih Macam Serai Wangi Pun Ada! Malam Nih Boleh Tonton Filem 3 Idiot Dengan Aman! Hehehehe!!! (^_^)Y


13 ulasan:

  1. Boleh jadi Duta Ridsect ko nie Hans.. haha..

    BalasPadam
  2. amir : harap2 diorang amik aku jadi Duta diorang..

    Qarr : Hansect skrg dah jadi syarikat hapus serangga

    BalasPadam
  3. rumah ko nih bleh kta kilang nyamuk la hans...


    5 BLOG YANG WAJIB KORANG LAWAT!
    BES,MENARIK DAN BERINSPIRASI!
    http://pulsowanie.blogspot.com/2011/12/segmen-5-blog-paling-diminati-2011.html

    BalasPadam
  4. ni kalu pkai benda ni.. bkan stakut nyamuk je hilang.. sgala bntang yg mnetap kat umah sewa ni pun boleh mati.. he..he..

    BalasPadam
  5. wanie : rumah aku bersih...nak kata kilang tu memang tak lah sebab ada sekor dua jer...cuma aku nih jenis tak tahan gatal...so ada sekor nyamuk pun dah cukup buat aku tak senang duduk

    BalasPadam
  6. antara bahan utama untuk buat ubat penghalau nyamuk adalah serai. kan?

    BalasPadam
  7. nsb baik umah sewa aku ni tak bnyk nyamuk

    BalasPadam
  8. aku spray spray masih gak ada nyamuk...cis,kena tipu oleh ridsect.

    BalasPadam
  9. Dah pernah guna ridsect natura ni, tapi tak jalan. Nyamuk kat rumah ni dah kebal agaknya.
    huhuhu~~~
    Ubat nyamuk ke, spray nyamuk ke, yang jenis letrik ke, semua ke laut je~~ sob sob~

    BalasPadam
  10. hansect <--haha..pasni leh la try buat product len lak. hansoap, hanspoo, hanpers baby dry..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com