Isnin, 20 Februari 2012

Lirik Lagu Terukir Di Bintang - Yuna



Tajuk Lagu:
Terukir Di Bintang


Penyanyi:
Yuna




Lirik Lagu:

Jika engkau minta intan permata tak mungkin ku mampu
Tapi sayangkan ku capai bintang dari langit untukmu
Jika engkau minta satu dunia akan aku cuba
Ku hanya mampu jadi milikmu pastikan kau bahagia

Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu..

Sayangku
Jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


Music Bridge


Hati ini bukan milik ku lagi
Seribu tahun pun akan ku nanti
Kan kamu..

Sayangku jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu

Sayangku jangan kau persoalkan siapa di hatiku
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu
Terukir di bintang tak mungkin hilang cintaku padamu


P/S : Terukit Di Bintang diinspirasikan daripada sebuah lagu lama berjudul Bulan Ditutup Awan! Patut gua rasa macam pernah dengar muzik lagu nih! Apa - apapun, lagu Terukir Di Bintang memang sedap dan menawan hati macam lagu Gelora Jiwa yang Yuna nyanyikan sebelum nih! (^_^)Y


12 ulasan:

  1. Best lagu ni..!!

    Hans, den ingt den silap blog tadi..rupannya...dah berubah wajah... Osem..!

    BalasPadam
  2. dh dgr...best jgk layan lagu nie

    =)

    BalasPadam
  3. Cik Nur : ceria tak blog den? hehehe

    Nyue : memang sedap kan? hehe

    Qarr Jalil : kan? layan kut...hehehe

    BalasPadam
  4. lagu ni sangat bagus! aku suka music dia. lirik kurang gemar tp music dia, sgt menghidupkan feel lagu ni.. goodjob yuna! :D

    BalasPadam
  5. wahh blog depa dah muka len laa, hehee.


    suka melalak lagu ni walopun suara tak sehalus yuna XD

    BalasPadam
  6. dah dengar dah.. huuu.. besh..

    jom baca sekeejap..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/02/menyekutukan-allah.html

    BalasPadam
  7. salam..wah sy suke lagu ini juga :)

    BalasPadam
  8. haha aku suka gila lagu nih.. suweeett gitu~

    BalasPadam
  9. ecece.. makin cntik blog..hihi..

    #org ckp lagu yuna nie mcm koir..hihi... tp siswi suke.. :)

    BalasPadam
  10. guwa layannn arrr lagu ni hans!!
    owhh adaptasi dr lagu lame rupenye..
    patut arrrr muzik die bunyi mcm ala2 zaman dedolu..baru guwa tau..hehe






    luv,
    cik ana

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com