Khamis, 1 Mac 2012

Hans Comix : (Hugo) Senyum

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Tiba - tiba gua rasa seronok pula buat komik nih! Jadi, untuk komik seterusnya gua ambil satu lagi babak di dalam filem Hugo yang gua baru tengok semalam! Semoga terhibur!




P/S : Nantikan Sambungannya! (^_^)Y


22 ulasan:

  1. hehehe nice work.. aku tak tengok lg movie ni

    BalasPadam
  2. Arr : kalau terhibur kira okay la tu kan :-)

    Anonymous : memang aku syok sendiri pun buat komik nih....so what? haha

    Saiazuan : aku merepek jer nih...rasa seronok pula buat benda nih...kui4

    BalasPadam
  3. masih takde chloe.. part ni lawak gak.. rasa sedih pun ada..haha

    BalasPadam
  4. haha. yg nih lawak. nice try Hans :)
    orang putih nyanyi lagu Yuna yg tak tahan tuh :D

    BalasPadam
  5. hehehe...senyum cepat..

    BalasPadam
  6. hahahaha....den yg tersenyum bila baca..mamat tu sikit punya payah nak senyum..! hampehh

    BalasPadam
  7. salam Hans, sori lama tak singgah sini. kamu mmg kreatif ..pcl suka komik mcm ni.

    BalasPadam
  8. lawak je laki nie hehhe (^-^)

    BalasPadam
  9. kelakar je muka laki tuhhh :) nice!

    BalasPadam
  10. aku pon pernah terfikir buat cmni.hehe tp pada gambar la.hehe style gak 1

    BalasPadam
  11. sengal je.. muka nampak seyes je wlpn senyum.. misai terlebih panjang kot :)

    BalasPadam
  12. sengal je.. muka nampak seyes je wlpn senyum.. misai terlebih panjang kot :)

    BalasPadam
  13. haha senyuman oun susah nak bg ke. .haha

    BalasPadam
  14. hahaha~ lawak2 tapi bahasa utara pekat.

    BalasPadam
  15. kretip u dik oi...:D

    ni kes mcm makcik muka ketat.senyum x senyum sama jah

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com