Rabu, 7 Mac 2012

Hans Comix : Janji Kekasih

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Gua terjumpa gambar di bawah nih semalam jadi tiba - tiba dapat idea nak buat komik nih! Sekadar gurauan dan semoga anda terhibur!








P/S : Berhati - Hati Sewaktu Menghadapi Banjir Di Kawasan Anda (^_^)Y


29 ulasan:

  1. hahahahaha...sabo je la...!

    BalasPadam
  2. hahaha nsib bek dy ta dok atas pale laki tu ;)

    BalasPadam
  3. lol!
    bile time susah janji sume taleyh pakai..nasib kaula labu...hahaha

    BalasPadam
  4. Makin ceria jer bila masuk blog nie...

    BalasPadam
  5. HAHAHA. Time tu cinta pom hilang kalau cinta tu satu kepuraan je :D

    BalasPadam
  6. hahahhaha...ckp siket pnye maniss..
    da jatoh,sendiri mau ingtlh..

    BalasPadam
  7. Aku tak akan buat macam ni kat awek aku..Aku kan seorang yang macho,mustahil la wat macam ni..betul tak hans??hahahaha

    BalasPadam
  8. huhu kalau banjir aku lari dulu la, selamatkan diri dulu, kang dibawa arus plak.

    BalasPadam
  9. lama dh xsinggah cnie.. dh lain yaa.. mklum la sibuk ckit..>.,<

    BalasPadam
  10. haha..romantik tak bertempat tu

    BalasPadam
  11. kahkahkah takleh blah ayat n gambar.hhahaha

    BalasPadam
  12. cinta hanya di mulut je =D

    muahaha..

    BalasPadam
  13. masuk longkang ker aper.. huhu

    jom tambah ilmu..=)
    http://lolz-l.blogspot.com/2012/03/turunnya-nabi-isa.html

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com