Ahad, 27 Mei 2012

Hans Comix : (Man On A Ledge) Poket

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Jadi, komik seterusnya ini adalah sambungan daripada kisah sebelum ini dimana pasangan suami isteri ini kembali semula ke rumah selepas makan pokkit di restoran KFC. Dicipta berdasarkan inspirasi yang diperoleh daripada babak di dalam filem Man On A Ledge! Selamat menikmati hasil terbaru ini! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!




P/S : Jangan Tersasul Sebab Nanti Kena Bahan! Hehehe! (^_^)Y


9 ulasan:

  1. Qarr Jalil : kelakar kan? serius kelakar kan? sebab aku pun gelak bila baca balik...tapi kalau tak kelakar tak dapat den nak nolong hah..hahaha

    BalasPadam
  2. hhaha~ kelakar betul..:)poket poket poket~

    BalasPadam
  3. hahaha. pokkit RM2.60 yg tak berapa nk ummph!

    BalasPadam
  4. haha.kelakar,,,,silap sebut je kena bahan ngn orang..haha

    BalasPadam
  5. poket! poket! poket!
    haha~
    sian nyer kena smpi mcm tue~

    BalasPadam
  6. hahahaha.. asal aku rasa ko yg salah sebut poket tu ea??? :P

    BalasPadam
  7. luqman : hehehe

    Kie-yu : tu la..xberapa umph sangat

    Teha : ragam manusia pelbagai..hehe

    Udinz : elakkan daripada tersasul..hehe

    Kamaryeah : hehehe...tu la..

    Asada : ish ish ish...xbaik fitnah aku...kang aku xmaaf ko baru ko menyesal..aku xpernah lagi salah sebut kut..ini tiada kena mengena diantara hidup mahu pun mati lol...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com