Rabu, 30 Mei 2012

Hans Comix : (The Raid: Redemption) MasterChef Selebriti

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Tiba - tiba dapat idea selepas tengok MasterChef Selebriti Malaysia. Dicipta berdasarkan inspirasi yang diperoleh daripada babak di dalam filem The Raid: Redemption! Selamat menikmati hasil terbaru ini! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!




P/S : Macam Mana Komik Kali Nih? Gelak Guling-Guling Tak? Hehehe! (^_^)Y


17 ulasan:

  1. kelakar la weh.. tergelak2 aku baca..

    BalasPadam
  2. kahkahkahhh sbg peminat setia AA, aku bangkang! kahkahkah mengamukk dia baca benda ni nanti :P

    BalasPadam
  3. ade kang aq xkusyuk nk solat maghrib neh..
    ahha keep up the gud work bro..

    BalasPadam
  4. Hihihii memang guling2 gelang utk komix kali ini... Sapa sokong Azuan Ali kena tembak... wakakakakka... :P

    Contest:Nur Diana's Collections: Give Away

    BalasPadam
  5. Bongok je..hahahaha
    Salah ke gengster sokong pondan..
    INI TIDAK ADIL!!!!!
    hahahaha

    BalasPadam
  6. umaah sewa aku xde astro, dah kuar ke kat utube ni?

    BalasPadam
  7. Hahahaha tak sangka ada bakat ah kau buat komik macam ni. Tergelak aku weyh! Mantap. Okay boleh buat orang gelak. :D

    BalasPadam
  8. kah kah..bos dier anti AA rupeyer

    BalasPadam
  9. sebab Ety tak pernah miss MaterChef Selebriti la, Ety rasa komik ni berjaya.

    Muka boss dia tak boleh blah. HAHAHAHA :D

    BalasPadam
  10. ritu spatotnya azwan yg kuar bkan dr faiz..huhu

    BalasPadam
  11. Salam kenal... walaupun ada beberapa kata yang saya tidak mengerti dalam bahasa Malaysia. Tapi komik ini lucu..hahahaha

    Keren kok.

    BalasPadam
  12. haha..style..aku phm..mksd ko.hahah

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com