Rabu, 23 Mei 2012

MasterChef Selebriti Malaysia

Assalamualaikum dan salam sejahtera semua! Gua memang minat gila rancangan MasterChef walaupun gua tidak lah hebat sewaktu beraksi di dapur. Hahaha! Ini pun gua baru dapat tahu yang senarai 16 orang peserta rancangan MasterCher Malaysia Versi Selebriti telah pun diumumkan.




Rakaman pertama telah pun bermula pada 27 Mac yang lepas dan rancangan ini bakal disiarkan di saluran Astro Ria. Memang gua tak sabar menanti aksi - aksi kesemua 16 selebriti sewaktu bersaing sesama mereka nanti. Jadi dibawah ini gua senaraikan tiga orang peserta yang gua rasa bakal menjadi juara. Gua rasa jer lah sebab mana gua tahu mereka pandai masak ker tak!! Hehehe!


Tiga Selebriti Pilihan Hans :









13 Selebriti Lain :





























Sumber Gambar : MasterChef Malaysia


P/S : Awal - Awal Lagi Dah Nampak Dah MasterCher Selebriti Malaysia Nih Bakal Menimbulkan Kontroversi! Hahahaha!! (^_^)Y


11 ulasan:

  1. saya support Juliza Adlizan ;)

    BalasPadam
  2. tomok tomok :) hee.

    err. macam faham je maksud hans pasal kontroversi tuhh. hee :)

    BalasPadam
  3. agak2 sape yg menang?

    makneng follow kamu
    jom follow makneng

    BalasPadam
  4. Ihsan Khairir : ar ar..Juliza Adlizan pun memang hebat memasak...dia pun antara yang berpotensi menang :)

    Missamy : tomok? tak pasti la..hehehe...owh,haha..faham tak apa :)

    Pink Lavender : thanks :)

    BalasPadam
  5. ya Allah yang last tu, tokojut den

    BalasPadam
  6. FaizalSulaiman : Hahahaha...aku pun..ingatkan Rosnah Mat Aris masa mula2 aku tengok tu..rupa2nya...hahaha

    BalasPadam
  7. tak faham pasal kontorversi. =.='

    tak boleh ah tgk rancangan mcm ni. sbb rase nk makan2 je. hewhewhew

    BalasPadam
  8. fazley nampak lainlah..nampak makin hensem..!

    yg last tu ingtkan wan memunah..hihihi

    BalasPadam
  9. aku rasa macam angah je yang akan menang. hehehe :P

    BalasPadam
  10. tak sabar gak nk tngok.msti best..! yatt mmg suke tngok rncgan msak2 nie

    BalasPadam
  11. Puteri Iqa Izyan : haha..tak faham ker? lama2 nanti faham la tu

    Cik Nur : nangis wan maimunah kalau dia terbaca komen ekau..hehehe

    Asada : semua ada kebarangkalian menang :-)

    Cik Yatt : sama la kita :))

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com