Sabtu, 26 Mei 2012

Pokkits KFC



Nama:
Pokkits


Harga Promosi:
RM2.60 (sehingga 27 Mei 2012)


Kandungan Bahan:
 Keju Monterey Jack & Cheddar, Ketulan Filet Zinger,
Sos Nenas-Mangga, Salad & Roti Pita


 Jangka Masa Di Pasaran:
3 Bulan


Peringatan:
 Sebelum makan jangan lupa baca doa makan!


Komen Pengguna(Hans):

Telah menikmati menu terbaru KFC ini sebanyak 2 kali. Dari segi nikmat kepuasan selepas makan sememangnya aku merasa tidak berapa puas gara - gara mempunyai keluasan ruang perut yang 2 kali ganda lebih luas berbanding manusia biasa. Hahaha! Aku paling suka sekali gabungan rasa sos nenas dan mangga yang terdapat di dalam menu Pokkits nih cuma seperti yang aku tegaskan memang tak berapa puas menikmatinya sebab saiznya yang tidak besar. Apa - apapun, alhamdulillah sebab dapat menikmati pokkits ini dengan harga promosi RM2.60 yang boleh aku sifatkan sebagai sedikit berbaloi. Jadi, kepada yang belum merasa lagi menu ini silalah manfaatkan waktu promosi sementara anda masih berpeluang. Hehehe! Sekian! 


Gigih Ambil Gambar! Hehehe!!


P/S : Pokkit! Pokkit! Pokkit! Terasa Comel Pula Diri Ini Bila Aku Sebut Berulang Kali! Lalalala! (^_^)


12 ulasan:

  1. sos nenas-mangga dia mmg sedap gile kan? aku pn makan 1 xberapa kenyang. tsk. nak kena makan 3-4 kot. haha.

    BalasPadam
  2. Mra Mastura : Sedap tu boleh tahan tapi belum sampai tahap gila lagi lah..hoho..mungkin 5 baru kenyang betul-betul...hahaha

    BalasPadam
  3. hahaha....dah try da..

    meh tgok sni entry psal pokkits :)

    http://diarisosial-syakirrahman.blogspot.com/2012/05/kfc-pokkits.html

    BalasPadam
  4. nak kau belanja aku makan pokkit ni boleh?? mengidam laaa..

    BalasPadam
  5. Picoz : best2..hehe

    Syakir : lepas nih try makan yang mcd punya pula..hehehe

    Asada : SATAY AKU 50 CUCUK BILA MAU BELANJA? PENAT TUNGGU NIH HAH!!! HAHAHAHA!!!

    BalasPadam
  6. Lama dah tak menyinggah ke sini..Alohaaaa! Belanjeeeee pleaseee..hihihihi

    BalasPadam
  7. wa.. besr2.. harga pun ok.. bleh beli dua nie..pasal satu xcukup..
    =P

    BalasPadam
  8. wah.best la da makan pokkit

    BalasPadam
  9. Laskar Pelangi : jgn lupa bayar tol..hohoho

    Nurmaisarah Azmi : yups..patut beli 3..hehe

    Qarr : ko makan lagi awal dari aku..hehehe

    BalasPadam
  10. makan pokkits x ajak wei.. bru je try, ok la wlu kecik, side dish

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com