Jumaat, 18 Mei 2012

Review Novel Grafik : Lawak Kampus Kompilasi Mantap



Tajuk:
Lawak Kampus Kompilasi Mantap


Karya:
Keith


Bilangan Muka Surat:
562


Harga:
RM29.90


Cetakan Pertama:
Mei 2011


Terbitan:
Gala Unggul Resources Sdn Bhd


Sinopsis Belakang Buku:

Mari bergelak ketawa bersama kelas paling kelakar di Malaysia! Demi menghargai kesetiaan para kipas-susah-mati Keith, kini dipersembahkan edisi khas LAWAK KAMPUS! Merangkumi 5 novel grafik jilid 1 hingga 5. Hayatilah evolusi LAWAK KAMPUS, karya terunggul Keith untuk anda!!! ISTIMEWA! 3 garapan istimewa 18 muka surat, berwarna dan belum pernah diterbitkan.


Penilaian Hans:
Wajib Baca


Ulasan Hans:

Wajib baca disini bermaksud karya Keith ini sememangnya kelakar dan mempunyai makna - makna tertentu untuk setiap bahagian komik - komiknya. Makna ini bukan sekadar mesej sahaja namun terdapat juga sindiran, realiti remaja serta apa yang berlaku pada masa kini disamping ia akan mengingatkan anda pada memori atau pengalaman silam anda sewaktu di sekolah dahulu. Watak - watak seperti Bepop, Si Kosong, Xena, Vanness dan lain - lain sememangnya sangat mencuit hati. Serius sangat kelakar! Jadi, semoga terhibur dengan Lawak Kampus Kompilasi Mantap ini. Dapatkan naskhah ini di Popular!


P/S : Selepas Nih Nak Menghabiskan Memoir Tun Mahathir Pula! (^_^)Y


13 ulasan:

  1. kena beli nihh.
    lawak kampus memang bestt! :)

    BalasPadam
  2. dah macam kitab dah tengok.. hehe

    jemput join Giveaway Lelaki Kacak

    BalasPadam
  3. macam menarik la..sekali layan komik best jugak..!

    BalasPadam
  4. dah baca komik ni..siyes klakar..gelak guling2..bole hilang stress..haha

    BalasPadam
  5. terbaik... ade 1 dah. layan je bile baca...

    BalasPadam
  6. Mcm novel plak...ko beli ke?

    BalasPadam
  7. kakak aku beli semua edition..haha

    aku tumpang baca

    BalasPadam
  8. lawak kampus mmg ohsem!
    kelakau tak hingat
    nak rembat la yg ni
    thnx review :)

    BalasPadam
  9. Missamy : yups...serius lawak gila

    Azri : ini sebab kompilasi so dia jilidkan..nampak lah sikit gaya macam tu

    Cik Nur : bukan macam tapi memang menarik

    JungRara : kan? saya suka watak Xena dengan Bepop...hahaha

    Nida : hahaha..tahu xper...

    Rizal : harus lah beli.... :)

    Qarr Jalil : yang kompilasi nih ada 18 muka surat kisah baru xsilap aku

    Kie-yu : sila2 rembat...memang kelakar :-)

    BalasPadam
  10. Da cari merata bt still x dpt..kt mne nk beli ni?

    BalasPadam
  11. Tanpa Nama : cari dekat Popular tapi skrg tak pasti ada lagi ke tak sebab dah lama kan

    BalasPadam
  12. X de wat jualan online ke??nk beli gak

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com