Jumaat, 8 Jun 2012

Hans Comix : (Mirror Mirror) Permaisuri Baru

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Queen Bedah telah bermimpi buruk dimana dia bermimpi anak tirinya iaitu Salji Putih telah membunuhnya lalu menjadi permaisuri yang baru. Jadi, dia kembali ke Lalaland untuk menemui Cermin Sakti bagi mengetahui kebenaran mimpinya itu. Jadi, adakah mimpinya kali ini betul - betul bakal terjadi? Inspirasi diperoleh daripada babak di dalam filem Mirror Mirror! Selamat menikmati hasil terbaru ini! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!



 *Kredit Untuk Izzad Yang Sudi Membantu



P/S : Jangan Sentiasa Menilai Orang Lain Melalui Luaran Sahaja! (^_^)Y



27 ulasan:

  1. HAHAHA. Datin Maimon dah jadi Permaisuri laaa. Lepas ni Dato' Harris pun naik takhta laa. HAHAHAHA :D

    BalasPadam
  2. xdapat nak tgk sbb loading broadband xlepas ngn gmbar.. T_T

    BalasPadam
  3. hahahaha..cun gila datin maimonn..nak sign....hahaha

    BalasPadam
  4. cun pulak aku tgk afdlin mcm gitu..haha

    BalasPadam
  5. Supa-dupa kreatiffff... kekeke...

    BalasPadam
  6. Permaisuri maimon yang akan ganti..haha kelakar betul..:)

    BalasPadam
  7. siapalah yg rajin sangat edit2 ni

    BalasPadam
  8. Kehkehkeh.. Bikin aku tersengih.. ;D

    BalasPadam
  9. permaisuri dah maimon ni..hahaha

    BalasPadam
  10. kah kah kah..sekali tin mon yang keluar~!!!

    BalasPadam
  11. HAHAHAHA. cemana datin maimon boleh tersesat sama kat situ. pulak tu pakai bahasa utara kemain. HAHAHA

    BalasPadam
  12. alahai datin, buat kacau betul lah !!

    BalasPadam
  13. comelnye datin maimon ;)
    1st time dtg sini

    BalasPadam
  14. hahahaha. tak psl psl datin maimun.

    BalasPadam
  15. hahaha tak pasal2 watak Datin maimon masuk haa

    BalasPadam
  16. Adoii terbahak2 di opis .. sabar je lah..

    BalasPadam
  17. Kalau ade hantu,
    datang ke rumah U,
    sape U nak panggil?

    Datin maimon??
    or
    permaisuri maimon??
    hee~

    BalasPadam
  18. aduhai..bleh pula tukr datin maimun..smpt pula ko edit2x ni..

    BalasPadam
  19. haha...idea mantop! jgn Datin R udah.hehe

    BalasPadam
  20. hehehe... datin maimon yg cute jadi permaisuri .....

    BalasPadam
  21. kah kah kah... ada misai, janggut...
    bedah ada? hahaa...

    BalasPadam
  22. Ok ini aku baru perasan yang entri ni dah melekat lama.. Tiadakah entri baharu? ;D

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com