Rabu, 25 Julai 2012

Logo Ulang Tahun Kemerdekaan Ke-55

Assalammualaikum dan salam sejahtera kepada semua! Baru - baru nih kecoh pasal logo kemerdekaan untuk kali ke-55 nih. Macam - macam pendapat dan pandangan daripada kalangan rakyat Malaysia sendiri yang aku dah baca. Jadi, tadi tiba - tiba terjumpa satu pertandingan mencipta logo merdeka dekat SINI. Jadi, salah satu yang menarik perhatian aku adalah logo yang bawah tu. Jadi, antara dua logo nih mana yang jadi pilihan korang semua?




ATAU




P/S : Janji Ada, Bolehlah! Hahaha! (^_^)Y


10 ulasan:

  1. dua dua tak cantik, dua dua logo macam bodoh.

    BalasPadam
  2. Qarr Jalil : kahkahkah...cool kan

    Tanpa Nama : Hahahaha

    BalasPadam
  3. ofcos nomb 2.jijix kot nomb 1. memalukan, bagi pihak graphic community amat x berpuas hati dgn design pertama

    BalasPadam
  4. izzad : hahahaha....tau xper weh...aku 1st tgok pun geleng kepala dah

    BalasPadam
  5. no komen..ape kate awk bt logo bru awk?mna taw leh t'pilih kew..huhuu

    BalasPadam
  6. Saya sedang mencari logo untuk website rasmi.. tapi kalau masukkan logo yang ke 2 tu..sah la kena buang kerja/dapat surat tunjuk sebab huhuhu..

    BalasPadam
  7. TAHUN 2013 LOGO MERDEKA MACAMANA ADA PERTANDINGAN KE...

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com