Selasa, 7 Ogos 2012

Air Teh Bunga Bazaar Jalan Stadium


Gua tiba di Bazaar Jalan Stadium Darul Aman pada pukul 4.00 petang..
Gua beratur pada pukul 4.10 petang dengan gigihnya..
Memang panas terik tetapi nasib tuan kedai bagi pinjam payung
dekat pelanggan - pelanggan yang setia beratur nih! Hahaha!



Waktu telah menghampiri pukul 4.40 petang...
Gua dah semakin menghampiri destinasi yang dituju...
Kelihatan banyak lagi stok air teh bunga nih...
Jadi gua yakin gua boleh beli banyak sikit sebelum
tuan kedai had kan 2 bungkus jer untuk setiap seorang..



Jam telah menunjukkan pukul 4.50 petang...
Akhirnya gua dapat melihat air teh bunga idaman kalbu depan mata...
Nyum Nyum Nyum... Bunga! Bunga! Bunga! Yeyeyeyeye!!!



Pukul 7.36 petang...
Tibanya waktu berbuka puasa bagi daerah Kota Setar
dan kawasan - kawasan yang sama waktu dengannya!


P/S : Gua Pun Tak Tahu Kenapa Gua Sanggup Beratur Untuk Sejam Semata - Mata Nak Beli Air Teh Bunga Nih! Mungkin Sebab Gua Suka Minum Kut! Mungkin Juga Sebab Gua Sukakan Cabaran Beratur Tu! Hahaha! (^_^)Y


13 ulasan:

  1. memang panas cuaca hari nih...selamat berbuka puasa ^^

    BalasPadam
  2. Pergh! Lama tu, tak sanggup beratur lama macam ni.

    Ni mesti ada kekuatan pada air teh tu. Lebih sedap dari yg lain ke apa? Hehe!

    BalasPadam
  3. banyak gila bekas air tu! confirm sedap! woi kirim kat aku satu...kata kembar kan? haha

    BalasPadam
  4. mesti sedap kan..kalau tak xdelah orang beratu panjang..

    BalasPadam
  5. sejam?
    mesti air tu terlalu sedap smpai snggup beratur. hihi :)

    BalasPadam
  6. wehh, lama gila tak minum air tu.

    BalasPadam
  7. sedap sgt2 ke...?

    same plak dgn taste Yana Samsudin.. dia kata, dia suka teh bunga yg masih ada bunga2 dia... akk pun suke gak tp xsangguppp beratoq lama2... ;)


    p/s: lain dah lagi mekap blog nih

    BalasPadam
  8. fuhh..! panjangnya beratur..!
    luar biasa sedap ke..?

    teringinnya nak rasaaa..

    BalasPadam
  9. nak kata sedap ke tak tu tak pasti la..tapi sebab saya suka jer minum air teh bunga nih..sedap sebab penat beratur sama la kut..hehehe :-)

    BalasPadam
  10. mesti sedap..kalo tak, takan sanggup beratur lamakan..

    BalasPadam
  11. ahad lepas ..g bazar alor star tengok betul ke tak spupu ckap.skali mg betul panjang giler bratur...sedap sgt ka.sih2

    BalasPadam
  12. Fav lebly..pepagi dh tgk air teh bunga..nieh semua salah bro salaaah broo..

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com