Khamis, 16 Ogos 2012

Hans Comix : (The Dictator) Pengumuman Raya

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah komik terbaru berdasarkan situasi semasa dimana kita sedang menanti hari raya yang bakal tiba tidak lama lagi! Selamat menikmati hasil terbaru ini! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!





P/S : Hukum Membatalkan Puasa Dengan Sengaja Tanpa Sebarang Keuzuran Yang Dibenarkan Oleh Syarak Adalah Berdosa Besar Dan Wajib Menggantikannya! Jadi, Jangan Cuba - Cuba Ponteng Puasa Yer! (^_^)Y


71 ulasan:

  1. hahahahaha.. leman.. leman.. XD

    BalasPadam
  2. ahahahah..lawaklaa pegang pau.

    BalasPadam
  3. xjadi dia nak sudahkan kerja dia kan..

    puasa tetap kena tanpa keuzuran kan.. =)

    BalasPadam
  4. Kah-kah. bantai gelak baca entry ni bro! haha..

    BalasPadam
  5. Haha , punya lha tggu pngumuman raya ! padahal dy tak pose pun ! hak puihh ! :)

    BalasPadam
  6. hihi. macam-macam kan?

    saye suke blog awak. warna-warni :)

    dill.

    BalasPadam
  7. tak boleh blah dgn term ' i'oll ' tu... haha

    BalasPadam
  8. Baik Hans .... OKje tak akan ponteng puasa TANPA sebab...he...he...

    BalasPadam
  9. what the??? haha. .mantoopp. . :D
    slmt tett tett tett. .hari raya. .kpd saudra srta saudari. . :D

    BalasPadam
  10. bhahahah. beriye dok tunggu announce raye. sambil makan pau pulak tu. kuang hajoo. hihi

    BalasPadam
  11. hahaha!!!suka baca komik kat cnie.terbaek!!

    selamat hari raya:)

    BalasPadam
  12. mujur mak cik tu tak cakap.. raya tahun ni cancel.. bulan meletop.. maknanya kena terus puasa sampai kiamat..

    hahahaha

    BalasPadam
  13. panjang umur bos tu... wakakakkaa...

    BalasPadam
  14. bahahaa padan muka ekau..raya nak..pose takmau pulak..hehehe

    BalasPadam
  15. leman pun bukannya puasa tu...haha..

    BalasPadam
  16. leman? teraso abah den.. hahahahaha

    BalasPadam
  17. ohsem ah komik die hehehe jeles jelesss

    BalasPadam
  18. Haha.Kreatifnya hans ni.Kelakar^^
    Selamat Hari Raya HAns,datng rumah bawak la pau kaya tau?:D

    BalasPadam
  19. xjadik nak ponteng puasa =.=''

    BalasPadam
  20. leman!! classic norr nama..hehehe

    BalasPadam
  21. entah2 makcik tu tak posa juga.tak larat dah!hehe

    BalasPadam
  22. hahaha..
    lawak tengah malam..
    hihi

    BalasPadam
  23. hahahahaha..xtahan tgk muka makcik tu, selamber jee..!

    BalasPadam
  24. pernah dgr tazkirah haritu, katanya kalau kita bbuka puasa dgn sengaja,walaupun kita ganti puasa 1000 tahun pun xkn menyamai 1 hari puasa dlm bulan ramadhan. err, ayat berbelitbelit. entah sampai ke tak maksud yg nk dismpaikan.

    BalasPadam
  25. Terbaik ah.. Haha..

    #Somsong Plasma tu ade jual kat kedai tak ? Ngeh3..

    BalasPadam
  26. Hahhahahah...
    Racun tak menjadi pulak...
    Busuk nye perangai Leman...=P

    BalasPadam
  27. kihkih....... cian leman x jd rancangn jahat die

    BalasPadam
  28. comel betul muka mak cik tu..

    BalasPadam
  29. nih dtg bawak bebahan kek lapisnya..buat sendirik yek..

    BalasPadam
  30. muka yang mengumumkan sok tak raya tu takleh blah.hahaha mcm kehabisan susuk

    BalasPadam
  31. haha...plg best nenek tu ..bole plak dia yg umukn esok tak raya hehhe...
    sempoi la hang ni

    BalasPadam
  32. good one indeed.. salam aidilfitri dari KA mohon maaf zahir & batin andai ada silap & salah ye

    BalasPadam
  33. Leman tu dia posa tak, apasal dia ada pau pulak...hehehe

    BalasPadam
  34. WOW! TERBAIK LAA :DD

    p/s : tapi ending dia tuu yang tak tahan. letak racun kat pau. haha. jahat :P

    BalasPadam
  35. hihihi. bos ke leman yg salah ? ataukah, makcik i'ols u'ols yg salah ? hahaha :D

    nice one Hans :)

    BalasPadam
  36. hahahhhaaa...leman2....gagal la misi mu...huu

    BalasPadam
  37. hahahhahah pepagi duk gelak sesorg, nakk sambungannya, hehehheh

    BalasPadam
  38. hehehe terbaik..sangat kreatif!

    BalasPadam
  39. mok cik mne hang kutip tu Hans?? hihi

    BalasPadam
  40. terbaek bro..kah3x...raya balik mana bro ?

    BalasPadam
  41. nasib baik tak letak mokcik tu pakai songkok

    BalasPadam
  42. ayu kawan baru kat sini ;-)..salam aidilfitri ;-)

    BalasPadam
  43. hahaha lawakklahh :D terbaikk~~ ada moral :D

    BalasPadam
  44. batal puasa sbb ada niat nak bunuh org. hehehe...

    BalasPadam
  45. hahaha...siap letak racun tu..

    BalasPadam
  46. hahahaha..sengal je TV plasma tuu..makcik bertudung lagi bg pengumuman rayaaa

    BalasPadam
  47. Hahaha! Pun bolehh umum raya I'ols bagai! Terbaik! :D

    BalasPadam
  48. wahaha...jahat..
    ada ke patut letak mercun dalam tu..mmg meletop lah!

    BalasPadam
  49. hahaha...best....tegelak2...lagi2 bru jek semlm layan cite neh...

    BalasPadam
  50. huahahahaha... lawaknyaaaaaaaaa komik nie... terbaik, sbb byk inputnya...^0^

    BalasPadam
  51. kreatif! buleh jadi seorang penulis komik dah nie :p

    BalasPadam
  52. haha . terbaik ini komik . ksian kat leman; mangsa keadaan . wahaha

    BalasPadam
  53. HEHE..
    SELAMAT HARI RAYA..
    Maaf Zahir Batin..

    BalasPadam
  54. hahahaha

    SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI:)

    BalasPadam
  55. kah kah kah...kalau betul raya tak jadi memang gamatlah! hahaha.....tak sabar nak raya tp sedih gak Ramadan hampir pergi huhuhu!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com