Selasa, 7 Ogos 2012

Kad Raya Bukti Populariti



Baru menerima 2 kad raya dan sedang menanti lagi 2 karung guni kad raya tiba di rumah(sila terjun dari tingkat 14 ke bawah supaya anda kembali ke alam realiti wahai Hans!!).

Terima kasih kepada Encik Amin Karim dan Cik Nurul Nadiah Mamat atas kesudian kalian mengepost(rosak Bahasa Malaysia macam nih!!) kad raya ini kepada gua. Dua - dua tema hijau nih! Ada apa - apa ker? Eh? Hahaha!!

Sekarang gua fikir adakah jumlah kad raya melambangkan populariti seseorang. Andaian gua ialah tidak!! Sebab sebenarnya gua yang paksa mereka - mereka nih hantar! Jadi, hipotesis gua nih boleh pakai tak? Eh, dua keping kira popular ker?(Sila terjun lombong wahai Hans!!) Hahaha!

Apa - apapun, menanti kad raya seterusnya!! Kalau boleh tu selit - selit lah RM5 ker RM10 ker! Boleh juga gua buat beli bunga api tahun nih! Tak payah nak berebut dengan anak buah!! Kehkehkeh!!


P/S : Posmen Tak Singgah Rumah Hari Nih!!! Maknanya Bilangan Kad Raya Masih 2 Keping!! Sob Sob Sob!!! (^_^)Y


15 ulasan:

  1. At least ada juga kad rye..aku?? ermm takde pun

    BalasPadam
  2. x dpt lagi tahun ni tahun lepas dapat gak 2 3 keping dr geng blogger

    BalasPadam
  3. meh nak anta kad raya gak.baki kad raya tetiap taun berlebih.hehe

    BalasPadam
  4. inche hlovate : hah....esok lusa sampai la tu

    Cik Nur : wow...

    Phat : meh antar doket den..haha

    Maisarah : serius? nak bagi alamat macam mana nih? haha

    BalasPadam
  5. Kira glemer la tu... kebanyakkan orang dah tak dapat kad raya lagi dah skarang ni.. hehehe

    BalasPadam
  6. tahun ni CB rajin nak pos kt orang. tp x harap balasan pun :D

    BalasPadam
  7. wOw....glamour tu...hehehe...

    BalasPadam
  8. Waah!! Saya tak dpt langsung. Nak tunggu Abg Hans hantar kad raya.. Blh? Hehehe!

    BalasPadam
  9. huhu. saya tak dapat lagi kad raya. :(

    BalasPadam
  10. sejak wujudnya laman sosial ni,kad raya mcm dh pupus . wuwuwuw ;(

    BalasPadam
  11. aku langsunggg......... :-@ grrrrr........

    nan adooooooooo

    BalasPadam
  12. kad raya lmbt g nk smpai..nth2 pas raya huhu..lg dayst hahha

    BalasPadam
  13. baru aku pasan post ko ni..utk pengetahuan kau..ak tak kenal pon pengirim sorg lg tu..huhu

    @bellaminkarim

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com