Selasa, 14 Ogos 2012

Kuih Peneram


Kuih peneram yang dibuat oleh ibu mertua kakak gua.

Terbaik dari ladang gua kasi tau sama lu semua!!

Tak silap gua ada 3 balang dan 2 balang sudah pun habis!!

Tinggal balang terakhir nih jer dan gua cukup risau!!

Kenapa gua risau??

Gua risau untuk 2 sebab iaitu :-

1) Maknanya kuih peneram dah nak kehabisan stok.

2) Risau sebab takut kandungan gula dalam badan jadi tinggi.


HAIIIHHHHHH!!!!!


P/S : Risau Memikirkan Wajah Baru Untuk MyKad Baru Gua!!! (^_^)'


9 ulasan:

  1. dia tak bg tgk gmbr ke? aku dulu wat ic..bagi je tgk.

    BalasPadam
  2. kuih peneram?
    bagaimanakah rase nye?
    gua x pernah rase. kesian kan. ape kate kau bg aku seketol??

    aku rase nak buat ic baru. sbb sbb sbb..gmbr aku dorg kasi penyek kan. x cun dah gua. sobsss

    BalasPadam
  3. haha kuih ni mmg layan pn. lagi2 bila tgk movie. kalau kau makan hari2 selama 3 bulan. insyaallah bulan ke empat dah boleh potong kaki

    BalasPadam
  4. Qarr : tak bagi pun!!

    Tem : ko nih biaq betoi!! pi la pasar malam ker mana2..ada jer jual nih hah

    khairul farhan : hahaha..tu kena banyak minum air kosong tu

    amir aizat : sodap2

    BalasPadam
  5. nice blog bro..kuih ne femes kat kelantan tapi tak panggil kuih peneram..pggl deram..hahah

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com