Ahad, 12 Ogos 2012

Tabung Haji


Dah sampai seru agaknya!

Kini mula belajar menyimpan secara tegar!

Harap - harap nilai simpanan dapat dikekalkan untuk setiap bulan!

Doakan rezeki gua sentiasa murah yer!

Assalammualaikum :-)


P/S : Bila Nak Dapat Gaji RM70,000 Sebulan Entah?? Kehkehkeh!! (^_^)Y


10 ulasan:

  1. saye doakan simpanan awak semakin bertambah. boleh pergi haji :)

    dill.

    BalasPadam
  2. gilelahhhh 70 k sebulan , klh pm bnyknye hihihi

    BalasPadam
  3. Saya doakan tuan berjaya menjadi tetamu Allah nanti. AMIN

    BalasPadam
  4. wahh..bagus begitu.

    tabung haji biasanya jadi pilihan bagi mereka yang taknak pening cari tempat menyimpan dan melabur.
    dividen tahunann pun boleh tahan.

    BalasPadam
  5. wahhh dah mule tegar menyimpan tabung haji.. gud! :)

    BalasPadam
  6. insya Allah, mudah-mudahan dgn duit simpanan tu dptlah kita sesama sampai ke Baitullah :)

    saya pun start simpan dari kecik. Memula tu mcm marah je kt mak abah sbb apa ni kita nak simpan duit sendiri, tanaklah letak dlm TB tp dah besar ni rasa mmg berbaloi utk simpan sbg bekalan hari mendatang ^_^

    BalasPadam
  7. abah dah bukak tabung haji untuk muja,, tapi muja tak reti lagi pengurusannya macam mana,, hee

    BalasPadam
  8. amin insyaallah.,..moga senang urusan nak buat haji/umrah/kahwin nanti hehheheheh!

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com