Rabu, 17 Oktober 2012

Anda Disaman Polis Sebab......



HANFUN?

HANFON?

HANFUN?

HANFON?

HAHAHAHAHAHAHA!!!!


P/S : Tak Kelakar Kan? Okay!!! (^_^)Y


26 ulasan:

  1. Heee....kesilapan ejaan dan sebutan.. :)

    BalasPadam
  2. bunyi macam orang lelong handphone la pulak..

    BalasPadam
  3. dia malas nak eja panjang2 tu.. hahaha..

    BalasPadam
  4. selalu polis mcm ni...kdg2 alasan xlogik...eja berterabur...klakar2..

    BalasPadam
  5. salah eja tapi tetap kena saman..huhu...nasiblah badan...

    BalasPadam
  6. Cik Nur : betul tu

    Epik : masalahnya lama tunggu tu..hehe

    Craxup : :-)

    Anne : entah... :)

    Alin : :)

    Fendy : tak semua :-)

    MeuzAngelo : ??? Merendahkan siapa?? Just enjoy the picture..don't think negative lorr :)

    BalasPadam
  7. Mila Ahmad : haha..dah buat salah kenalah terima akibatnya :-)

    Inche Hlovate : uish...haha

    BalasPadam
  8. salah eja takpe janji maksudnya difahami...len kali jangan guna hanfon waktu memandu ^_^

    BalasPadam
  9. Kniedaz : hahaha...semoga orang yang disaman tersebut menjadikan hal ini sebagai iktibar :)

    BalasPadam
  10. Jangan drive kalau pakai 'hanfun' lagi..hahaha

    BalasPadam
  11. hanfon? hanfun? both are wrong,, kih3

    BalasPadam
  12. Fefefe (hehehe)
    Fene fasuk felas feralihan fi.

    BalasPadam
  13. haha. kesian hans. terima je lah ye. :P

    BalasPadam
  14. Detective Fiqa : tu la pasal

    Dezee : sila tujukan kepada yang menggunakan telefon semasa memandu..ekeke

    Nurmujahidah : betul

    Gillete : kui4

    Izzah : erk? kenapa kesian dekat den? bukan den yang kena saman..hahaha

    BalasPadam
  15. ehem agaknya siapalah budak yg kena saman tu ek?.. :)

    BalasPadam
  16. hehe, sape yang kena saman ni sebenarnya?

    BalasPadam
  17. tak pe, duit tu kira sedekah je, nanti dapat balik wit tu leh beli hanfun canggih sikit hehehhe

    BalasPadam
  18. pakcik2 yang tulis surat saman tu

    BalasPadam
  19. polis guna bahasa rempit.hahaa

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com