Anda Nak Kahwin? Cubalah POLARBOOK

Kepada bakal-bakal couple yang dah nak kahwin atau sedang membuat perancangan perkahwinan tu, kami ada satu soalan untuk korang. Agak-agak korang lah masa majlis kahwin korang nanti, rasa - rasanya sempat ker nak beramah mesra dengan tetamu-tetamu atau rakan - rakan korang yang datang? Especially dengan kawan-kawan baik korang?

Mesti korang sibuk punya masa tu dengan baju kahwin yang panas, mekap tebal-tebal, flash kamera tak henti-henti dan korang pun memang tak sempat nak jumpa semua orang kan? Tak sempat nak dengar 'ucapan-ucapan nakal' yang mengusik pasal malam pertama semua kan? Hehe!

Tapi sekarang dengan POLARBOOK, korang dah tak perlu risau sebab korang boleh rakamkan kehadiran semua teman-teman yang datang untuk disimpan sampai bila-bila! 



Memperkenalkan POLARBOOK. POLAROID + GUESTBOOK. POLARBOOK.


Konsepnya simple! Fungsi Guestbook adalah untuk memberi peluang kepada tetamu menulis ucapan kepada pengantin. Cuma, apa yang istimewanya disini ialah diorang juga akan diambil gambar dengan menggunakan kamera polaroid (instant camera)! Gambar tu pula akan dilekatkan sekali bersama dengan ucapan mereka! Jadi, setelah majlis selesai, korang sebagai pengantin boleh lah belek-belek kembali Guestbook mereka sambil membaca ucapan-ucapan dan melihat gambar-gambar tetamu yang hadir tadi :)




Hanya 4 Langkah!

Tulis Ucapan -> Ambil Gambar -> Tampal Gambar beserta ucapan didalam Guestbook -> Hadiah untuk pengantin


Macam best kan?


Memang best pun! Haha! Jika korang ambil pakej dari POLARBOOK, korang akan dapat macam-macam! Begini, sebelum hari perkahwinan, kami akan berbincang dengan korang untuk pilih tema yang korang suka. Tema ni akan diaplikasikan kepada rekaan guestbook dan photobooth di majlis korang nanti! Selepas dah pilih satu tema, contohnya, Tema Tradisional, kami akan datang ke majlis korang dan akan set up satu photobooth dan kaunter POLARBOOK.








Kemudian, bila tetamu datang, diorang akan dipelawa untuk menulis ucapan kepada pengantin didalam guestbook. Then, gambar mereka akan diambil di photobooth yang tersedia. Apabila gambar sudah siap diproses (dalam masa 3 minit sahaja), ia akan dilekatkan bersama ucapan diorang!







Tetamu tulis ucapan dalam guestbook then ambil gambar!





Ucapan + Gambar tetamu yang datang!


Apa yang menariknya, Kesemua aspek dalam POLARBOOK, iaitu daripada rekaan guestbook, dekorasi photobooth hinggalah tukang ambil gambar, semuanya dilakukan oleh kami sendiri! Jadi maknanya, korang dapat sesuatu yang keseluruhannya direka khas untuk korang sahaja!










Contoh Rekaan Guestbook Yang Pernah Dihasilkan


So, apa tunggu lagi? Jom tengok pakej-pakej yang ada~ Untuk pengetahuan semua, kami sedang adakan promosi bulan Oktober! Diskaun RM100 untuk semua pakej! 



 Harga sebelum diskaun!


Sekarang, jom tengok gambar-gambar majlis yang POLARBOOK pernah cover~










Oh ya, POLARBOOK juga pernah keluar dalam akhbar KOSMO! Ya?






Jadi, jika korang mahukan sesuatu yang unik dan menarik semasa majlis korang, boleh la contact kami melalui facebook atau pun call kami!



Hp: 012-9778626 (Faiz) @ 012-5938737 (Shukry)






P/S : Kepada Sesiapa Yang Berminat Atau Ingin Berkongsi Dengan Rakan - Rakan Korang Tentang POLARBOOK....Jangan Malu Atau Segan Untuk Klik Button Like Facebook Dan Retweet Di Twitter Yer :-)


20 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. cantik..my friend pun guna guest book gak masa khwin..hehehe

    BalasPadam
  2. mohon like FB kami and share kat kwn2 ya?

    - owner POLARBOOK

    p/s: thanks hans for the entry!

    BalasPadam
  3. err..untuk yang dah kawin bole? hehe

    BalasPadam
  4. menarikk..teringin jugalah nanti..hihih

    BalasPadam
  5. wah menarik ni..harga pun takdela mahal sgt~



    *nak benda ni masa kahwin nanti*

    BalasPadam
  6. salam maaf ganggu kamu... saya Aidil Saiful.. dan saya pemilik online butik ASZA Collection... saya difahamkan yang kamu adalah seorang bloger... adakah kamu ada masa terluang untuk membuat review mengenai butik saya... Butik saya ni pun baru saja dirasmikan 3 minggu lalu... saya cuba yang terbaik untuk butik pertama saya ni... saya menjual pelbagai beg untuk lelaki dan wanita begitu juga baju dan juga minyak wangi... esok saya akan merasmikan product boxer pulak tuk lelaki... harap awak ada masa untuk bantu saya sbgai seorang kawan... harap jawapan daripada awak... Terima kasih
    http://www.facebook.com/AboyCollection

    BalasPadam
  7. Bagus jugak kan!!! kalau kat dewan ok kot....kalau buat kat kampung ok ke??he...he...

    BalasPadam
  8. Sangat menarik.....picta yg tetamu sndiri byr tu rm10 erk sekeping...kurang jelas....

    BalasPadam
  9. hans klu aku nak kahwin aku contact ko lah. haha.

    BalasPadam
  10. not yet married,,, will consider this thing when the right time comes,, hehe

    BalasPadam
  11. berminat!! berminat!! tggu saya kawen

    BalasPadam
  12. da lama xdatang belog hans. hihihi.. =)

    BalasPadam
  13. woahhhhh cool gak polarbook nih !
    nanti bila nak kawen nak buatlah =P

    BalasPadam
  14. cool n creative.. tp aku lma lg kot nak kawen.. huhuhu..

    BalasPadam
  15. Waaaah gerek seh! Ucapan beserta gambar. Terbaik! ;)



    I came for the FOOD! hihi



    BalasPadam
  16. salam kak..pm harga guestbook..preetyheart_ekin@yahoo.com

    BalasPadam
  17. Tlg pm hrga polarbook di shaas8889@gmail.com...time kaseh ye..

    BalasPadam
  18. Asalamualaikum Tuan
    Ada lagi pakej seperti diatas saya berminat sedang mencari perkara seperti ini mohon pm kadar harga bayaran dikenakan , saya berada di perak emel saya di azban63@yahoo.com, terima kasih

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama