Ahad, 28 Oktober 2012

Hans Comix : (Hantu Kapcai) Bijak Atau Bodoh

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru sempena Hari Raya Aidiladha nih. Jadi, selamat menikmati hasil terbaru ini dengan senyuman! Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!





P/S : Selamat Hari Raya Aidiladha Daripada Hans Untuk Semua Pembaca Dan Pengunjung Blog Hans (^_^)Y


35 ulasan:

  1. jijan berasa omputih pakai kasut dlm umah..hehe btw, best!

    BalasPadam
  2. sempoi la lawak ni..mcm tgk drama betol..ada talent :)

    BalasPadam
  3. aik..apasal lak pakai kasut dlm rumah? x pernah tgok org melayu lebih2 lagi kat kg pakai kasut dlm rumah...

    mmg nk kena mop balik laa...haha3

    BalasPadam
  4. nie cte sedih ke lawak. .haha. . :D

    BalasPadam
  5. Zizan pakai kasut ek?tak perasan pulak.!

    BalasPadam
  6. zizan2.. xkelik kg braya kow? hehe

    BalasPadam
  7. hahahahha..mmg bengap keledek si zizan ni.hauha

    BalasPadam
  8. haha... blaja2 la bukak kasut sebelum masuk umah tuuuu

    BalasPadam
  9. hahahahaha....sina betull belajo tggi..

    BalasPadam
  10. x pernah dengar nama group myvi tu bro...

    BalasPadam
  11. bhahaha...nm pn belajar kt oxford, tentu2 lah pakai kasut dlm rmh..hehehe..

    BalasPadam
  12. selamat hari raya, kemarin ada daging korban...

    BalasPadam
  13. Kku dah pkai kasut dlm umah...mmmg lew hangin....penat weh ngemop....hehehe....

    BalasPadam
  14. hahahaha..kelakar tol..bru je tgk citer ni rituu

    BalasPadam
  15. haha..lawak lah.pandai ea create dialog cmneh :)

    BalasPadam
  16. mak jangn sedih.. mak upahlah org gaji..hans kan ada..hehehe..just kidding.. :)

    BalasPadam
  17. hahhaha..ingat apa...rupnya pkai kast hhuhu....

    BalasPadam
  18. macam2 la...heheh....selamat hari raya aidil adha....=)

    BalasPadam
  19. Sampai hati Zan buat mak dia macam tu kan..

    Pesan dekat Zan, belikanlah tiga pasang kasut khas untuk pakai dalam rumah. satu untuk mak Zan, satu untuk Zan dan satul lagi untuk adik lelaki Zan.. kehkehkeh

    BalasPadam
  20. hahaha.. tu la dah blaja tinggi2 dah lupa masuk rumah kna tanggal kasut.. hihihi

    selamat hari raya ya ^_^

    BalasPadam
  21. matsalih upenye zan nih
    tu xbuka kasut masuk umah

    BalasPadam
  22. amerika mu zizan pakai kasut lam rumah haha

    BalasPadam
  23. Salam. Ur blog really nice!=) Jom baca kisah penipuan lelaki durjana ni! http://www.aimisyahirah.com/2012/10/laporan-polis-telah-dibuat-terhadap.html

    BalasPadam
  24. heheeheh..kalu datng sini mesti ketawa aje...nice.....

    BalasPadam
  25. hahahaha .. nice .. tens sudi lawat blog sheqynne :)

    BalasPadam
  26. hahaha... nice bro... santai!!!!!!!

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com