Jumaat, 7 Disember 2012

Kasut Cinderella 2


Sambungan dari entry Kasut Cinderella sebelum ini....


Aku : Serius? Biaq betoi hang nih!! Macam mana kasut hang boleh ada dalam bakul motosikal aku pula?

Kawan Aku : Betul lah! Ini lah kasut aku! Mana ko jumpa weh? Kasut aku tu ko ada bawa tak sekarang?

Aku : Aku dah campak pun masuk dalam semak! Aku ingatkan ada orang dengki dekat motosikal aku sampai letak kasut dalam bakul motosikal aku! Marah punya pasal aku campak jer lah lepas aku instagram! Haha!

Kawan Aku : Alahhhhh!! Kasut akuuuuuuuuuuuu.....

Aku : Tapi yang buat aku pelik tu macam mana kasut ko boleh ada dalam bakul motosikal aku?

Kawan Aku : Bla bla bla....(menceritakan kisah sebenar)


Kronologinya :

Kawan aku tertinggal sebelah kasut dia sewaktu masuk dalam kereta
|
Kemudian kawan aku minta housemate aku tolong ambilkan
|
Housemate aku pula pinjam motosikal aku pergi pejabat
|
Housemate aku terjumpa kasut tu dan dia letak dalam bakul motosikal aku
|
Housemate aku terlupa bagitahu aku pasal kasut tu
|
Aku pula ingat ada orang yang kurang ajar letak kasut tu dalam bakul motosikal aku
|
Aku campak kasut tu ke dalam semak depan tempat parking motosikal 
|
Makcik Cleaner kutip kasut tu dan masukkan dalam tong sampah
|
Kasut tersebut selamat dikitar semula...Hahahaha!!
|
Itulah alkisahnyaaaa......


P/S : Kepada Kawan Gua Tu...Sila Lebih Berhati-Hati Menjaga Kasut Sendiri Yer! Dan Jangan Lupa Beli Kasut Baru! Hehehehe!!! 


7 ulasan:

  1. Sahdisnya kejadian ini.. Sian kasut tu sbb tak bersalah

    BalasPadam
  2. hahahaha...adeh...kesian plak kat kasut ni...leh buat cita aku sebuah kasut...hihi....

    BalasPadam
  3. kan..xpasal2 hilang kasut...
    lepas ni kena jaga elok2.. :)

    BalasPadam
  4. kesian kasut sebelah lagi...dah tak de geng :(

    BalasPadam
  5. lawak r..mesti dlm kepala hg tgh pikir2 sapekah cinderella tersebut?? hahaha..

    BalasPadam
  6. haha kesimpulannya kasut 2 adalh mangsa keaadaan

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com