Isnin, 7 Januari 2013

Hans Comix : Anugerah Juara Lagu 27

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru selepas dah lama gua tak update entry Hans Comix. Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur!



P/S : Memang Sekadar Hiburan! Tak Ada Pengajaran Pun Untuk Komik Kali Ini! Hehehe! (^_^)Y

P/S : Kepada Aizat,"Jangan Marah Nohhh!!! Gurau-Gurau Jer! Semoga Berjaya Malam Nih!"

P/S Lagi : Tahniah Aizat! Tahniah Yuna! Hehehehe!!!


40 ulasan:

  1. hai....Aizat senyap je....habis dailog ke.....hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hah...itu kasi orang terfikir siapa disebalik gambar tu..haha

      Padam
  2. hahaha . pandai troll :P
    lawok2..
    xdpt tengok :(

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...pic tu pun jumpa dekat blog orang

      Padam
  3. Hahahahaha...Aizuna....!
    Kiut jeee.. :)

    BalasPadam
  4. gambar last tu semmart. salam kenal. haha

    BalasPadam
  5. Siot si hans ni.hahahahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahahaha....
      marah kan orang yang edit...
      ku ambil jer
      hahaha

      Padam
  6. Jenguk-jenguk Hans sat. n_n

    Lama dah tak tengok AJL tu.
    Baca update dari FB je.
    hakhak~

    BalasPadam
  7. lawak laa dy ni..
    ingtkan shila amzah yg mnang..
    slah tekaan rpenye

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak ada nya shila nak menang
      hohoho

      Padam
  8. sempoi giler kot aizat bwak lagu yuna~
    sweet jer..
    hee~

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      bersahaja dan macho kan :-)

      Padam
  9. sebab kena troll terus jadi juara
    cayalah aizat

    BalasPadam
  10. lagu terukir dibintang.wehuuu,*padahal dah tau dah lagu tu mng .hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe
      yer ker dah lama tahu?

      Padam
  11. gambar aizat tu woi! hahahahahaha...*gelak besar

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha....
      bukan salah aku
      :)

      Padam
  12. ur comix getting improve!
    terbaik la bro!

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...comix nih tak ada pengajaran
      hahaha

      Padam
  13. seperti yang dijangka cuma ada termiss sikit hehehe

    BalasPadam
  14. saya rasa Aizuna menang! hehe..

    sbb sy nk ke bintang..kui3 :p

    BalasPadam
    Balasan
    1. dah ekau tgok semalam
      sah2 ekau tau dia menang
      hahaha

      Padam
  15. salahhhhhhhhh tekaan yang Na buat tp tetap menang utk persembahan terbaik..
    yey \0/

    BalasPadam
    Balasan
    1. tekaan den vokal terbaik...
      lepas tu tekaan yang lain tu menang tapi tersasar dari tekaan..

      Padam
  16. Hahhaha..lawak je..aizuna plak...

    BalasPadam
  17. hahahaha.. apa daa... xtgk pun ajl aritu.. ada hal

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com