Khamis, 24 Januari 2013

Hans Comix : (Sepah The Movie) Setia Hujung Nyawa

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru selepas dah lama gua tak update entry Hans Comix. Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur dan mendapat serba sedikit ilmu atau pengajaran daripada kisah ini! 




P/S : Berjanji itu mudah tetapi menunaikannya itu susah kerana berjanji itu hanya menggunakan mulut. Tetapi, menunaikannya itu menggunakan pergerakan anggota badan.

P/S Lagi : Rasulullah S.A.W di dalam hadis baginda telah mempercirikan golongan munafiq dengan tiga ciri utama. Dan antara ciri itu ialah memungkiri janji apabila telah berjanji.

"Tanda-tanda munafiq ada tiga. Apabila berbicara, dia dusta. Apabila berjanji, dia mungkiri. Apabila dipercayai, dia khianat" (HR.Muslim). - SUMBER


39 ulasan:

  1. malu nak mengaku peminat setia drama 'Setia Hujung NYawa' hahaha..

    Kan senang mengaku terus ,.
    Yup , memang betol berjanji itu mudah untuk menunaikannya memanglah payah . Lebih baik tak payah berjanji . =)

    BalasPadam
  2. assalam..
    ehem mama pun layan setia hujung nyawa mcm shuib.. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. heheheh
      best kan drama tu
      sweet
      hohoho

      Padam
  3. Haha kelakar.. Tapi bila pula shuib jd bujang.. Makan hati siti sarah nnt.. Hihi

    BY: DJ dan CHEF
    (djdanchef.blogspot.com)
    == ♥ == ♥ == ♥ == ♥ ==

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha
      ini Shuib komik
      kalau Shuib betul mana ada bujang
      hahaha

      Padam
  4. sheqynne peminat setia hujung nyawa . melting woo tgk zain hakimi . hehehe .

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha
      aku suka tengok Ersalina
      hahaha

      Padam
  5. ini semua poyo !! haha. amboi semata-mata citer SETIA HUJUNG NYAWA.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha
      tau xpa
      dasyat tu penangan cerita tu

      Padam
  6. ala..tak layan pun drama tu..
    tak de masa la nak tengok..
    best sangt ke??
    akak ni kurang minat drama berepisod ni..cepat boring..hehhe

    BalasPadam
  7. ini semua boyo..!
    adeh..sabo jelah..!

    BalasPadam
  8. dlu aku minat giler kat JEP! hahahaa.. btw, aku baru je nk berjinak2 layan Setia hujung Nyawa tu.. slow laaa cita tu.. mst ko layan cita tu kan Hans? hahaha.. jiwang!

    BalasPadam
    Balasan
    1. aku layan semua cerita tak kisah cerita tu jiwang ker seram ke komedi ke or perlu berfikir...

      Padam
  9. kahkahkahkahkahkah.. gila setia hujung nyawa ghopenya. heh ak memang tak lah nak layan drama jiwang cenggitu. kalo ak layan drama cenggitu, org kata buang tebiat. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. buat apa nak dengar cakap semua orang
      relaks sudah...hoho

      Padam
  10. cerita setia dihujung nyawa ni memang popular ye.. ena tak tengok pun cerita ni.. huuu

    BalasPadam
  11. HAHAHAH..demimu setia hujung nyawa..

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. hehehhee
      kesian Jep
      tak pasal-pasal burn ticket
      hahaha

      Padam
  13. akak pun tersuka tengok cerita tu huhu

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe...
      jgn lupa tengok petang nih :-)

      Padam
  14. layan jugak cerita ni...hehe. tak dapat la nak ganti tempat Shuib. eh?!

    BalasPadam
  15. Balasan
    1. tu la pasal
      teruk Shuib nih
      hahahaha

      Padam
    2. tak teruk..romantik orang nye..ahah

      Padam
  16. Fokus pada mesej hans tu.gelak2 gak.haha

    BalasPadam
  17. tengok muka suib jer dah nak tergelak..hahah

    BalasPadam
  18. Hehe . kretifnyee.
    Salam maulidur rasul ye ;)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com