Khamis, 28 Februari 2013

hanshanis.com

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Sekadar nak bagitahu bahawa alamat blog Hans kini dah bertukar.

Kalau dulu disebut hanspunyablog.blogspot.com tetapi sekarang sudah berubah kepada yang lain.




Fikir punya fikir jadi akhirnya hati berkenan untuk memilih

 www.hanshanis.com 


Jadi, selamat datang ke blog yang diberi nama baru ini!!!

Nak bagitahu benda nih jer pun! Hahaha!

Update entry lain kali yer! Assalammualaikum! 



P/S : Selepas ini nak ubah wajah blog ini pula dengan bantuan Qarr Jalil.



12 ulasan:

  1. tahniah.. sedap nama domain baru

    BalasPadam
  2. dah maju setapak lagi berblog..tahniah hans :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah
      terima kasih atas sokong ekau juga Ayie :-)

      Padam
  3. Nice bro.. Walau apa pun nama, wa tetap kat belakang lu.. sokong :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      thanks bro atas sokongan tak berbelah bahagi :-)

      Padam
  4. Tahniah..bertambah femes blog hans ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...
      femes ke blog nih Mama?

      Padam
  5. Uish..tahniah purple guy.masuk2 jer terkejut tadi.

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha
      terkejut macam mana tu?

      Padam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com