Jumaat, 8 Mac 2013

Hans Comix : (Life of Pi) Fenomena Hari Ahad

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru untuk anda semua. Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur dan mendapat serba sedikit ilmu atau pengajaran daripada kisah ini!


P/S : "Boleh jadi kamu benci kepada sesuatu padahal ia baik bagi kamu, dan boleh jadi kamu suka kepada sesuatu padahal ia buruk bagi kamu. Dan (ingatlah), Allah jualah Yang Mengetahui sedang kamu tidak mengetahuinya. (Surah Al Baqarah 2: 216)"

35 ulasan:

  1. hahaha . bersepai la apai .

    bobobooi punya pasai

    BalasPadam
  2. salam bro, apa habaq?

    ni cerita apa tau? aku tgk wayang dulu mmg titop cerita ni..lupa tajuk.haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. salam bro
      sihat alhamdulillah
      tajuk filem dia Life of Pi macam yg ku letak dekat tajuk entry nih

      Padam
  3. kebetulan akk pun nak bercuti atas kapal..mis lah citer korea..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...yer ker? cuti kemana sis?

      Padam
  4. hahah. .lawak. .mamat macho nangs sbb xdpt tgk boboiboy. . :D

    BalasPadam
  5. hahaha...pasal boboiboi rupanya..buat suspen jer apai nie...btw kapal macam tu punya mewah xde tv ker??hehehe :P

    Regards,
    -Strider-

    BalasPadam
    Balasan
    1. dia pergi belayar dekat luar punya...
      siaran tv3 tak dapat
      hahahaha

      Padam
  6. rupanya nak tengok boboiboi je pun .. :D

    BalasPadam
  7. haha..boboiboy punyer psal..byk betul air mata..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha
      si Apai tu fanatik sangat dengan Adudu

      Padam
  8. hahahahaha....sabo jelah...

    BalasPadam
  9. hahahahaha... hampeh punye apai...

    BalasPadam
  10. boboiboy..terbaikkkkk :)haha suka gak tengok cite ni..tapi aku lagi suka tengok upin ipin kih kih

    *kesimpulannya jgn la terlalu bencikan sesuatu tu kan

    BalasPadam
  11. alolo..nagis pulak dah..hehehehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. gi lah pujuk si Apai tu
      kui3

      Padam
  12. Heihei..kalu situasi ni betul2 berlaku mak dia pun xtahu betul ke tidak ckp anaknya tu..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahah
      alih2 mak dia tahu
      hah..macam mana?

      Padam
  13. kesian apai weh -_-


    dah la musuh adudu yg baru dtg bumi pulak. haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha
      Peminat Boboiboy have been detected here....
      hahaha

      Padam
  14. Meleleh ayaq mata aku bro...ada ker patut Apai layan boboiboy...wakakakaka

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaa
      Apai masih berjiwa kanak-kanak :-)

      Padam
  15. ha2x..peminat boboiboy rupanya dia.. ;)

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com