Selasa, 26 Mac 2013

Hans Comix : (Rock Oo) Kak Ton

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru untuk anda semua. Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur dengan kisah ini.


P/S : Daripada Abu Hurairah Abd ar-Rahman bin Sakhr RA berkata: Rasulullah S.A.W bersabda :

"Sesungguhnya Allah tidak melihat tubuh badan dan rupa paras kamu, tetapi dia melihat jantung hati (niat) kamu." - Hadis Riwayat Muslim

40 ulasan:

  1. Balasan
    1. kenal ker Kak Ton tu sapa bro?
      hehehehe

      Padam
    2. Hahaha...tak kenal. Nnt aku tny adek ipar aku yer. Dia sure kenal.

      Padam
    3. tanya jangan tak tanya....
      kalau dah tahu mesti gelak sakan punya

      Padam
    4. Fatin syahirah9 Jun 2014 12:10 PG

      Kutuk kak ton yg dlm rock ke?

      Padam
  2. Hidup Kak Ton!!! Hahahaha xD

    BalasPadam
  3. betul! tak baik tgk paras rupa.

    BalasPadam
  4. Segaknya Ton sekarang. :)

    BalasPadam
  5. assalam hans..ha2x.. amboi ayat kemain !!..`comel tak kak ton?`.. ;)
    betul hans Allah tidak melihat rupa paras,tapi dia melihat hati kita.. hu2.. like it !!..

    BalasPadam
  6. hahaha benci aku nengok iklan kakton tu hahahhaa

    BalasPadam
  7. Perempuan tu putih mcm badut..err..badut? Astaghfirullah..

    BalasPadam
  8. hahahaha mati2 akak ingat iklan kak ton yg tgh femes tu....ngeee kreatif!!!

    BalasPadam
  9. betul tu... ala jerawat tu bukannya permenant dudk kat muka.. kalau itu alasan si dia nk minta putus, memang si dia tu memang cetek akai

    BalasPadam
  10. kalu aku memang x lepas dah.. hahahaha

    BalasPadam
  11. baru singgah n follow

    jom join hadiah best
    http://luvlina.blogspot.com/2013/03/1st-giveaway-by-linas-journey.html

    BalasPadam
  12. pencuci muka jenis apa kak ton guna eh.
    habaq mai sikit nak guna jugak..heheh

    BalasPadam
  13. haha..jerawat boleh hilang tp hati yg baik mana nk cari

    BalasPadam
  14. hahahaahha.. macam siott.. terbayang2 aku iklan kak ton tu..hahahaha

    BalasPadam
  15. hahahahha dalam lawak ada mesej di sampaikan

    BalasPadam
  16. bila kak ton dijadikan modal utk dibuat lawak..ahaha..mmg kena la..hehe..tp kak ton hebatkan..lOL

    BalasPadam
  17. haha kak Ton memang comel *pengsan!

    *setiap komik hans mesti ada isi :)

    BalasPadam
  18. hahahaha sekarang mane2 pon mesti kak ton. haiyark,,,

    BalasPadam
  19. rupa paras hanya sesuatu yang bersifat sementara..

    kak ton.. kak ton.. nama yg paling femes kot skank.. hehee..

    BalasPadam
  20. rahsia kejelitaan kak ton . waww

    BalasPadam
  21. "comel tak kak ton ??" hehe
    haaa tu la asyik nk pndg rupa je =P

    BalasPadam
  22. kesian kak ton... hahaha

    BalasPadam
  23. kak ton memang comel...
    ahahhahahaha

    BalasPadam
  24. aloha hans..
    hope hans sihat ye..

    hans,
    sorry sangat tau. duit vietnam adik2 dah kebas. cek dlm wallet ada sekeping je lagi. sorry tau k. nnt bebila sy g bercuti lagi, saya simpankan utk hans..

    komic menghiburkan seperti dulu.

    BalasPadam
  25. As salam,

    Hahahaha...sekali imbas macam jack sparrow dah..keh2

    apapun, ayat last tu paling best =)

    BalasPadam
  26. hahah.adoi..sakit perut dya baca.. lain kali hargai kak ton ye..haha

    BalasPadam
  27. haha. ini memang betul2 thumbs up! Haha

    BalasPadam
  28. tengah layan film ni dlm astro 1st

    BalasPadam
  29. haha, memang trending betul iklan kak Ton tu, haha

    BalasPadam

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com