Sabtu, 20 April 2013

Hans Comix : Gwiyomi

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Ini adalah Hans Comix terbaru untuk anda semua. Sekadar gurauan dan semoga anda semua terhibur dengan kisah ini.


P/S : "Dan janganlah kamu iri hati terhadap apa yang dikurniakan Allah kepada sebahagian kamu lebih banyak dari sebahagian yang lain. (Kerana) bagi orang lelaki ada bahagian dari pada apa yang mereka usahakan, dan bagi para wanita (pun) ada bahagian dari apa yang mereka usahakan, dan mohonlah kepada Allah sebagian dari kurnia-Nya. Sesungguhnya Allah Maha Mengetahui segala sesuatu". (An-Nisa' : 32)

30 ulasan:

  1. Masing2 ada kelebihan masing2.. Tapi siyes bro, kalau lelaki yg bwt gwiyomi tu kekedang rasa nak muntah pun ada..

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha
      lelaki memang tak sesuai
      :)

      Padam
  2. haha..kurg kasih syg btul laki dlm komik nih..=D

    BalasPadam
  3. haha..lelaki buat tak nampak gedik ..tapi still tak ada la meluat tgk..hoho

    BalasPadam
  4. Kalu laki uat mmg x chomel.yg gurlz brtudung uat tu mmg ohsem

    BalasPadam
    Balasan
    1. yang bertudung tu pun tak ohsem
      yang ohsem budak kecil tu jer

      Padam
    2. betol tu bro. saya sokong.

      Padam
  5. Untung la jadi orang comel aaaahahahaha

    BalasPadam
  6. Hahaha. Sampai sekarang aku tak pernah tengok Gwiyomi tu.. kah kah kah. Tak minat.

    BalasPadam
    Balasan
    1. jangan tengok
      buang masa jer semua tu
      hahaha

      Padam
  7. lelaki dan perempuan tu ada kelebihn msing2.. dan lelki memg tak sesuai pun buat bnda alah ni haha

    BalasPadam
  8. walaupun lawak, tapi betul tu... jgn kita iri hati dan jatuhkan kebolehan org lain lain... nice job hans!

    BalasPadam
  9. hahahaha.. bkn versi lelaki xde gaya tarikan kot... ;p

    BalasPadam
  10. eh silap, mungkin... hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang tak sesuai lelaki buat...hahaha

      Padam
  11. kalau laki muka camtu.mmg muntah pelangi la aku..

    BalasPadam
    Balasan
    1. makan bubur cha cha ke?
      hahaha

      Padam
  12. tetiba dialog pompuan tu jadi loghat utara..hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. pompuan tu orang utara sebenarnya
      hahaha

      Padam
  13. hahaha.. boleh mcm tu hans? hehe

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com