Jumaat, 26 Julai 2013

25 Tahun


Alhamdulillah! Hari ini bersamaan 26 Julai 2013 maka telah masuk lah umur gua yang ke-25 tahun. Sudah suku abad gua hidup dan bernafas di bumi Allah ini. Syukur alhamdulillah!

Sudah lama gua tak dapat hadiah hari lahir dan tahun nih alhamdulillah dapat pula seperti gambar di atas tu. Terima kasih kepada semua sahabat yang ucapkan doa serta memberi hadiah kepada gua. Kalau ada sesiapa nak bagi hadiah lagi sila bagitahu gua sebab gua boleh bagi alamat rumah untuk pos hadiah ke sini :-)

Gembiranya hari lahir tahun nih apabila gua dapat menyambutnya bersama keluarga di kampung halaman nun jauh di Kedah dan juga rasa terharu yang tersangat dengan ucapan serta gurauan daripada rakan-rakan. Terima kasih lagi sekali dan insyaallah gua akan mengemas kini blog ini dengan cerita-cerita lain yang lebih menarik untuk kalian semua. Assalammualaikum :-)

22 ulasan:

  1. selamat hari jadi bro. Semoga dipanjang umo dengan kesihatan yang berpanjangan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. terima kasih bro :-)

      hadiah?

      Padam
    2. hans, lama xupdate. hehe
      selamat hari lahir..
      may Allah bless u always. :)

      Padam
    3. hehehe
      busy dengan kerja
      thanks...
      hadiah?

      Padam
    4. hadiah? nak ke? bole bole. tp postage fee tanggung sendiri. muaahahaha/

      Padam
  2. wahhh...selamat hari lahir..semoga berjaya dunia dan akhirat ^_^

    BalasPadam
  3. grr happy belated birthday!! :)

    BalasPadam
  4. wahhh happy bufday!!!!! sori lambat wish~ May Allah bless u kawan blogger.. kalau nak hadiah, aaaaaa tunggu ena dah kerja ye.. weeeeeeee

    BalasPadam
  5. happy belated bfday..oh kita sebaya la huuu

    BalasPadam
  6. selamat hari lahir bro, semoga dipermudahkan segala urusan

    BalasPadam
  7. HBB hans....tarikh selang sehari je..hehe
    apapun, semoga diberikan kesihatan yg baik, dipanjangkan usia dan dimurahkan rezeki..amin..!

    BalasPadam
  8. eh! dah 25 ka.. haha.. happy birthday!

    BalasPadam
  9. happy belated bro.. lupa nak wish kat blog.. tempat aku kenal ko.

    BalasPadam
  10. happy belated birthday jans... :)

    BalasPadam
  11. Happy belated birthday ya Hans.. Semoga sukses selalu! sorry da lama xsinggah sini :(

    BalasPadam
  12. dah tua2 pun dpat hadiah lagi ye.. hehe..

    BalasPadam
  13. ternyata masih muda,,selamat ulang tahu,,semoga sehat selalu

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com