Selasa, 12 November 2013

Katil Roboh

Assalammualaikum semua! Haihhh! Hari nih memang betul-betul hari yang mencabar buat aku dan salah satu perkara yang sangat memberi tekanan apabila tempat beradu aku yang empuk tiba-tiba roboh tanpa dirancang! Adakah berat badan aku sudah bertambah 100 kilogram? Adakah sebab katil murah nih puncanya? Adakah ini ujian kehidupan aku? Adakah kerana ketiga-tiganya?


Sekarang aku terasa macam bayi yang terkurung pula bila aku baring atau duduk dekat atas tilam nih. Mungkin inilah namanya suratan kehidupan! Atau adakah kebetulan? Arghhhhhh!!! Stress!!!

P/S : Baru Merancang Nak Beli Rak Kasut 6 Tingkat! Cancel Lah! Hahaha! (^_^)Y

19 ulasan:

  1. Balasan
    1. tak boleh dah...dia bukan patah kayu tengah tu..dia patah tepi...kayu katil nih tak kuat

      Padam
  2. apa aje la yang di'buat'nya atas katil tu sampai patah?? hahaha.. ;P

    cabut je rangka katil tu.. guna je tilam. tilam tu pon nampak cam tebal je..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak apa..nanti gua beli tilam lagi satu..so nampak tinggi sikit...katil nih okay lah..baru rasa mewah sikit ada katil..haha

      Padam
  3. hehehe....tdo bawah je la..buh tilam kat lantai

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak best....kena ada katil baru rasa seronok

      Padam
  4. tidur berapa orang sampai runtuh katil tu? hoho

    BalasPadam
    Balasan
    1. seorang jer lah..tidur ramai2 atas katil kecil tu macam aneh jer..

      Padam
  5. roboh tu hang ada atas tu? berat bertambah letuw hehe ok la masih boleh guna lagi walaupun cam baby. tapi macam elok da buang je katil tu tinggalkan tilam je hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. tak boleh...katil nih bernilai kut

      Padam
  6. hehe dugaan2 tp comel je kalau duk dalam tu :D

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahaha...macam kanak2 terlebih besar

      Padam
  7. Haaa, semakin ganas ke? Takpe lepas ni boleh beli katil baru

    BalasPadam
  8. x apa yg penting masih boleh guna dan selesa kn...bila ada duit lebih beli lah baru..

    BalasPadam
  9. katil ni merajuk sebenrnya.. dah pasang niat nak beli benda baru haha.. cancel la beli rak kasut yg betingkek2 tu hihi

    BalasPadam
  10. ganas nau ni sampai roboh.ehehe sama la mcm katil kita.tapi xde la roboh.just bengkok je besinya.tp decide tido kat bawah.letak 2 tilam terus.heaven!haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com