Rabu, 16 Julai 2014

Bayaran Zakat Fitrah 2014


Gambar di atas merupakan kadar zakat fitrah bagi setiap negeri di Malaysia untuk tahun 2014 (1435 Hijrah). Jadi, selamat menunaikan pembayaran zakat fitrah dan jangan lupa zakat-zakat yang lain juga seperti zakat simpanan, zakat pendapatan, zakat ternakan dan sebagainya. Selamat beramal :)

24 ulasan:

  1. Saya bercadang nak bayar zakat fitrah bila balik kampung nanti. :)

    BalasPadam
    Balasan
    1. alhamdulillah
      selamat menunaikan kewajipan :)

      Padam
  2. Saya & keluarga biasanya akan bayar fitrah seminggu sebelum raya...

    BalasPadam
  3. Thanks di atas perkongsian bermanfaat. hehe

    BalasPadam
  4. ek;khem2. dah bayar ke zakatnya? hehehe
    jemput lah singgah ye. www.kaio.my

    BalasPadam
  5. belum bayar lg..:)

    nice info kpd yg nk byar zakat..

    BalasPadam
    Balasan
    1. sama-sama berkongsi benda yang baik :)

      Padam
  6. Hans dh bayar belum nih! Akak Jm belum lg in sha allah akan d bayar sblm solat hari raya aidilfitriH

    BalasPadam
    Balasan
    1. insyaallah minggu depan masa balik kampung halaman :)

      Padam
  7. tudia...dah macam komik pun ada aku tengok hahahaahah

    BalasPadam
    Balasan
    1. komik?
      tang mana yang komik tu bro?

      Padam
  8. Negeri Sembilan antara yg paling murah. Alhamdullilahh

    BalasPadam
  9. Alhamdulillah zumal dah tunaikan Jumaat lepas ^_^

    BalasPadam
  10. Sudah saya tunaikan sob. Alhamdulillah.

    BalasPadam
  11. Insya-Allah.. Hujung Ramadhan ni bayar..

    BalasPadam
  12. Alhamdulillah suami akak dh byr zakat

    BalasPadam
  13. Boleh baca di blog ambe utk info yg details berkenaan zakat fitrah ni. Hehe...tumpang promo.

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com