Ahad, 17 Ogos 2014

Hans Comix : Alasan Putus

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Pasti ada kriteria-kriteria tertentu apabila kita memilih seseorang individu untuk dijadikan sebagai pasangan hidup. Ada yang memandang rupa! Ada yang memandang adab dan budi! Dan ada yang memandang ilmu agama! Jadi, untuk Hans Comix Terbaru ini...Hans berharap agar anda semua terhibur.


P/S : Salah satu ciri yang penting di dalam memilih bakal suami ialah akhlak beliau. Perhatikan akhlak calon suami anda tetapi bukan sahaja terhad terhadap bagaimana dia melayan anda kerana selalunya semua lelaki akan melayani bakal isteri mereka dengan baik. Tetapi, cuba perhatikan akhlaknya terhadap orang lain seperti bagaimana dia melayan ahli keluarga, rakan-rakannya, pekerja-pekerja kecil serta peminta sedekah mahu pun fakir miskin. Barulah anda akan lihat akhlak sebenar bakal suami anda :)

8 ulasan:

  1. hahahaah ketawa macam tuu ponn menjadi ye..

    setuju! akhlak tuu penting :)

    #lamanya tak singgah blog ni -,- selamat hari raya ~

    BalasPadam
  2. Memang seram tgk gaya senyuman tu..kalau AA pon lari

    BalasPadam
  3. ketawa pun blh jdi isu kan.. haha

    BalasPadam
  4. tu macam senyum paksa je. haha

    BalasPadam
  5. Cikgu aku pernah bgtau, kalau masa bercinta sekali kita terdetik kata pasangan kita mmg tak sesuai utk kita, maknanya kalau boleh jgn laa teruskan...

    Cikgu aku laa ckap, aku tak...

    BalasPadam
    Balasan
    1. Bagus nya dengar cakap cikgu. Berkat Ilmu tu

      Padam
  6. Yer kadang cara dia layan kita belum cinfirm tu sifat dia 100%.. Kene tgk dan baca dia dengan tgk cara dia dgn org lain hehe

    BalasPadam
  7. ok tak mau gelak. nnt jd isu nak break-off :p

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com