Jumaat, 22 Ogos 2014

Hans Comix : Rawatan Spa

Assalammualaikum dan salam sejahtera semua! Kecantikan dan wanita memang tidak dapat dipisahkan! Hampir semua wanita amat mementingkan kecantikan luaran masing-masing seperti wajah, kulit, kuku, rambut dan badan supaya penampilan semakin menarik. Tetapi, bagaimana pula dengan kecantikan dalaman? Cantik tak? Jadi, untuk Hans Comix Terbaru ini...Hans berharap agar anda semua terhibur!


P/S : Daripada Abu Hurairah Abd ar-Rahman bin Sakhr RA katanya: "Rasulullah SAW bersabda : "Sesungguhnya Allah tidak melihat tubuh badan dan rupa paras kamu, tetapi dia melihat jantung hati (niat) kamu." (Hadis Riwayat Muslim)

14 ulasan:

  1. Terhibur! Beg Timah samalah macam beg Ayuni ^_^

    BalasPadam
  2. hahahaah lawak laaa. gamba terakhir xleh bla la =p

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehehe
      lawak tang mana tu?

      Padam
    2. biasalah perempuan! takbole tengok ada yg lagi cantek dr diorang *part ni buat rasa nak gelak gulingguling.hahahaha* muka pasrah btl =p

      Padam
  3. Kalau aku nampak pon aku boleh sakit jantung...hehehe

    BalasPadam
  4. caner la bleh rela belakon jadi pompuan

    Tengok sini ==>> Orlando Bloom dan Babywearing

    BalasPadam
  5. Ooo, baru tau ada perkataan 'kevevoomm' haha!

    BalasPadam
  6. scary nya muka fiz fairus! HAHAHAHAHA

    BalasPadam
  7. HAHAHA- tak menahan. Good (thumbs up)

    BalasPadam
  8. Kat mana la ambk gambar2 ni suma.haha

    BalasPadam

If have advertorial to publish on Blog Hans Hanis, don't hesitate to contacting me at hanis_narnia@yahoo.com