Review Filem Sarkar

Assalammualaikum semua! Kali ini Hans nak berkongsi tentang ulasan Hans terhadap sebuah filem aksi Tamil berjudul Sarkar yang Hans telah tonton di GSC IOI City Mall, Putrajaya pada tanggal 10 November 2018 yang lepas.


Tetapi, apa yang istimewanya kali ini ialah Hans ditemani oleh dua orang rakan dimana seorang ialah blogger iaitu Mr Dboy yang kacak lagi sado (Selesai Puji Dengan Jari Terketar-Ketar) serta rakan serumah iaitu Syafiq (Di Dalam Gambar). Hans selalu menganggap jika Hans berjaya mengajak rakan-rakan Hans layan filem Tamil, ia ibarat satu kejayaan besar dalam hidup Hans. Hahaha! Seperti biasalah pada mulanya masing-masing macam tak mahu tengok tetapi selepas selesai sahaja menonton, masing-masing punya lah suka. Siap ulas dan puji macam-macam lagi. Baru hangpa tau penangan filem Tamil Kollywood macam mana kan?


Jadi, kepada sesiapa yang berminat nak menonton filem menarik ini, boleh baca ulasan @ review Hans untuk filem ini terlebih dahulu dengan klik link di bawah gambar poster filem tu. Selamat membaca :)


2 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. Seingat akak dah lama tak menonton wayang, memang tak berapa suka.
    Setakat tengok yang ditayang kan di TV saja kerana lebih selesa dari suasana panggung

    BalasPadam
    Balasan
    1. sekarang tengok dekat wayang lebih puas sebab sound system dia sedap

      Padam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama