Boost Tawar Hadiah RM2.5 Juta Untuk Anda

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Baru-baru ini Hans telah dijemput oleh pihak Boost untuk hadir ke majlis pelancaran kempen Super Shake yang akan berlangsung selama empat bulan bermula daripada 29 April 2019  sehingga18 Ogos 2019 ini. Apa yang menarik ialah kempen ini menawarkan hadiah bernilai RM2.5 juta buat para pelanggannya yang bertuah nanti.


Kepada sesiapa yang masih belum mengetahui tentang Boostia sebenarnya adalah sebuah aplikasi e-dompet tempatan yang membantu memudahkan urusan anda untuk membayar bil, memberi barangan serta pelbagai lagi kemudahan yang ditawarkan buat anda. Lebih menarik aplikasi Boost ini membantu memberi pulangan tambahan jika anda menggunakan di dalam urusan pembayaran mahu pun pembelian. Sebagai contoh, Hans sendiri menggunakan aplikasi ini untuk membayar bil Unifi dan menariknya Hans mendapat RM3 percuma selepas membayar menggunakan Boost. Menarik bukan?


Menurut Ketua Pegawai Eksekutif Perkhidmatan Digital Axiata iaitu Mohd Khairil Abdullah yang menyatakan pihaknya berharap menerusi kempen ini akan dapat menggalakkan lagi penggunaan e-dompet di seluruh negara tambahan pula pelbagai hadiah menarik ditawarkan setiap minggu kepada pengguna Boost yang berbelanja menggunakan aplikasi e-dompet terbabit di semua rangkaian rakan dagang mereka terutama di sepanjang bulan Ramadan ini.


Super Shake adalah kempen terbesar Boost yang diadakan bagi menghargai pelanggan Boost dan setiap RM10 yang dibelanjakan akan mendapat satu token serta melayakkan pelanggan mereka tersenarai dalam cabutan bertuah mingguan. Boost yang dilancarkan sejak Januari 2017 adalah antara pelopor segmen pembayaran menggunakan e-dompet dengan memiliki 80,000 rakan dagang online dan offline serta mempunyai empat juta pengguna.


Majoriti rakan dagang Boost terdiri daripada pemain industri makanan dan minuman (F&B) diikuti platform e-dagang serta peniaga pasar malam. Boost juga akan turut bekerjasama dengan 45 bazar Ramadan di sekitar Lembah Klang yang menerima Boost sebagai pilihan pembayaran.


Selain itu, Boost turut menambah perkhidmatan baharu di platformnya iaitu waktu berbuka puasa dan solat bagi memudahkan pengguna sepanjang Ramadan ini. Jadi, jangan lupa muat turun aplikasi Boost di telefon anda sekarang untuk mendapat lebih manfaat dan menjadikan anda sebagai pengguna yang bijak.

Post a Comment

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama