Majlis Perlancaran Produk Terbaharu BB Cushion

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Baru-baru ini pihak Shalicious Empire Sdn Bhd telah melancarkan produk terbaharu mereka yang merupakan produk kelapan keluaran syarikat ini iaitu BB Cushion.


Pelancaran BB Cushion oleh Shalicious Empire Sdn Bhd telah diadakan bertujuan untuk mevariasikan lagi produk syarikat yang sedia ada yang terdiri daripada suplemen dan juga penjagaan kulit seiring dengan permintaan pasaran yang tinggi.
.

Shalicious Empire Sdn Bhd telah membantu menghasilkan BB Cushion yang mempunyai 2 tona yang berbeza untuk memenuhi permintaan di kalangan pengguna yang memiliki tona kulit yang berbeza.


Mengenai BB Cushion:
Anti Aging
Hydrating
Perfect Cover
SPF 35++


Kelebihan BB Cushion:

Makeup Foundation:
Tidak melekit dan kulit kekal lembut sepanjang hari

UV Protection:
Hadir dengan SPF 35++ untuk melindungi kulit dari sinaran UV

Perfect Cover:
Gabungan tekstur bedak dan cecair mengekalkan kelembapan wajah tanpa menyebabkan kulit kelihatan bercampuk

Anti Aging:
Mengembalikan keanjalan dan kelembapan wajah - Melambatkan proses penuaan

Whitening & Repairing:
Membantu menyamar cela, pori besar dan parut jerawat


BB Cushion yang bakal menembusi pasaran Indonesia dan Brunei akan dijual secara rasmi bermula 25 April 2019. Namun, ianya sudah mula dijual di pasaran Malaysia secara pre order bermula sejak 4 April 2019.


BB Cushion kini boleh didapati menerusi agen, stokis serta ibu pejabat Shalicious pada harga RM77 sahaja. Untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk terbaru dan rangkaian produk, sila rujuk maklumat yang Hans kongsikan di bawah:


Laman Web:

Instagram:

Nombor Telefon:
+60179844296

Email:


Post a Comment

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama