Men’s Formula Biotropics Untuk Tubuh Badan Lelaki Yang Sihat

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Memandangkan sebahagian besar pembaca blog ini datangnya daripada mereka yang sudah berkahwin terutamanya kaum lelaki maka Hans berminat untuk berkongsi dengan anda semua berkaitan sebuah produk lelaki paling selamat yang dirumuskan khas buat lelaki untuk menjadikan tubuh kita kuat dan bertenaga iaitu Men’s Formula Biotropics.


Hans faham kehidupan pada zaman kini sememangnya mencabar terutamanya buat kita para lelaki yang perlu menjalani hari-hari mendatang dengan penuh debaran dan melelahkan terutama sewaktu bekerja di siang mahu pun malam hari. Ada sesetengah yang terpaksa bekerja tanpa mengikut urutan waktu demi mencari sesuap nasi buat isteri dan anak-anak di rumah disamping perlu melayan kehendak isteri masing-masing disebabkan itu adalah tanggungjawab lelaki.



Jadi, Hans merasakan kita sebagai seorang lelaki boleh menjalani kehidupan kita dengan lebih baik melalui Men’s Formula Biotropics ini dimana produk hebat ini telah dihasilkan oleh Biotropics Malaysia Berhad yang merupakan anak syarikat Khazanah. Memandangkan kerjasama hebat ini dijalin bersama dengan pihak kerajaan maka Hans melihat produk yang dihasilkan ini sememangnya betul-betul meyakinkan kerana pihak Biotropics Malaysia Berhad menjadi pilihan kerajaan jika ada sebarang penemuan baru atau untuk melakukan kajian baru berkaitan teknologi hebat. Tambahan pula Biotropics Malaysia Berhad sememangnya dikenali sebagai sebuah syarikat yang mengeluarkan banyak produk-produk hebat dan terkenal sebelum ini seperti Nu Prep Tongkat Ali yang sememangnya diakui memberikan kesan yang positif kepada pengguna. Apa yang menariknya, produk ini menggunakan teknologi Tongkat Ali 'Physta' dimana teknologi ini telah dipatenkan melalui kerjasama Kerajaan Malaysia dengan M.I.T. (Massachusetts Institute of Technology – USA) yang merupakan universiti terkemuka di dunia. Jadi, usaha ini telah membantu ramai individu untuk memilih Men’s Formula Biotropics dan mengelakkan ramai pihak daripada tertipu dengan produk-produk lain di luar sana yang tidak diiktiraf dan memberi kesan buruk kepada tubuh badan mereka yang menggunakannya.

Hans yakin para kaum lelaki di Malaysia pasti mengenali sosok seorang doktor pakar sakit Tuan yang sangat terkenal di seantero Malaysia iaitu Dr. Ismail Tambi. Berita baik buat para lelaki sekalian kerana Men’s Formula Biotropics turut disyorkan sendiri penggunaannya oleh beliau. Anda boleh melihat video di atas sebagai rujukan.




Men’s Formula Biotropics ini telah diuji secara klinikal dan terbukti untuk memulihkan tubuh badan anda yang lemah disebabkan penat bekerja seharian dan turut membantu kesihatan seksual anda. Ianya diformulasi dengan teknologi Physta® Tongkat Ali dan 6 herba lain iaitu Tongkat Ali, Devil’s Thorn, Horny Goat, Maca Root, Cordyceps dan Ginseng. Setiap bahan ini sebenarnya mempunyai fungsinya yang tersendiri dan ianya bagus untuk meremajakan kembali kesihatan dan tenaga harian anda yang semakin hari semakin lesu. Hans kongsikan maklumat kegunaan setiap bahan dibawah sebagai rujukan anda.


Fungsi-Fungsi:

Tongkat Ali : 
Meningkatkan stamina kelelakian

Devil's Thorn :
Melancarkan darah dalam batang zakar

Horny Goat :
Tingkatkan tahap libido

Maca Root :
Tingkatkan kualiti air mani

Cordyceps :
Memudahkan proses sintesis tenaga badan

Ginseng :
Mencergas dan menyegarkan badan


Hans percaya mesti ramai yang beranggapan produk Men’s Formula Biotropics ini hanya untuk kaum lelaki dewasa yang berkahwin. Jika itu tanggapan anda, maka anda tersebut salah kerana produk ini sebenarnya sesuai untuk sesiapa yang inginkan kesihatan yang baik dan bukan sekadar terhad kepada mereka yang berkahwin sahaja. Jadi, yang bujang pun boleh mencuba produk ini tanpa perlu was-was.


Memandangkan begitu banyak produk-produk yang meragukan di pasaran masa kini, maka produk Men’s Formula Biotropics dihasilkan dengan begitu teliti dan memastikan ianya mendapat pengesahan daripada badan-badan yang terlibat dan boleh dipercayai. Mengagumkan kerana produk ini telah disahkan oleh KKM, JAKIM dan US FDA. Apa yang sangat mengagumkan Hans dan positif tentang produk ini ialah berkaitan dengan pengesahan Kementerian Kesihatan Malaysia untuk Men's Formula Biotropics ini dimana ianya disahkan dengan taraf farmaseutikal dan bukannya sekadar taraf Tradisonal Use yang bermula dengan NOT****** dimana nombor siri untuk produk ini bermula dengan nombor pendaftaran MAL160200127T. Anda boleh semak disini untuk pengesahan lanjut - KLIK UNTUK SEMAKAN

Selain itu, produk Men’s Formula Biotropics turut mempunyai sijil HALAL oleh Jabatan Kemajuan Islam Malaysia (JAKIM) dengan nombor persijilan JAKIM/(S)/(22.00)/492/2/ 1 015-11/2009Anda boleh semak disini untuk pengesahan lanjut - KLIK UNTUK SEMAKAN

Terakhirnya, produk ini turut disahkan selamat dan berkesan oleh US FDA - International Food & Drug Administration dengan satu-satunya pengeluar herba bertaraf klinikal di Asia Tenggara yang diluluskan oleh USFDA dimana badan berdaftar antarabangsa ini yang menilai keberkesanan produk-produk herba farmaseutikal. Nombor pendaftaran FDA adalah 17398346178Anda boleh semak disini untuk pengesahan lanjut - KLIK UNTUK SEMAKAN 

Secara kesimpulannya, Hans senaraikan dibawah sekali lagi kelebihan dan keistimewaan yang ada pada produk Men’s Formula Biotropics ini untuk memudahkan bacaan anda:

1) Produk yang disyorkan sendiri oleh pakar sakit tuan terkenal di Malaysia iaitu Dr. Ismail Tambi.

2) Hasil kajian produk ini merupakan kolaborasi Kerajaan Malaysia dan Massachusset Institute of Technology (M.I.T.)

3) Produk ini telah diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia (KKM).

4) Produk ini berdaftar di bawah KKM bertaraf Farmaseutikal.

5) Produk ini disahkan Halal oleh JAKIM (walaupun sejenis krim sapuan).

6) Produk ini disahkan 100% selamat oleh Pusat Racun Negara.

7) Produk ini merupakan hasil teknologi pengekstrakan yang dipatenkan di Amerika Syarikat (US Patent:7132117)

8) Produk ini tidak mengandungi bahan-bahan dan unsur-unsur yang mengarut.


Jadi, kepada para lelaki yang berminat untuk mengetahui lebih lanjut tentang produk Men’s Formula Biotropics ini atau ingin mendapatkan produk ini, anda boleh layari laman web mereka atau hubungi mereka seperti tertera di bawah. Pihak mereka memberi jaminan bahawa penghantaran akan dilakukan dengan pantas, perbungkusan semestinya ekstra privasi dan memberi jaminan 100% pulangan wang jika barangan tidak sampai kepada anda.

Laman Web:

WhatsApps:

Post a Comment

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama