PG Mall Tawarkan Pelbagai Ganjaran Untuk Pelanggan Sempena Kempen Love You 3000

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Seperti yang anda semua sedia maklum, membeli-belah secara online kini menjadi pilihan majoriti ramai pihak terutama ketika berlakunya Perintah Kawalan Pergerakan (PKP) pada bulan Mac yang lalu. Jadi, norma baharu membeli-belah pelbagai barangan secara online di talian mulai dipelajari dan diterima dengan mudah oleh pelbagai lapisan umur tidak kira yang muda mahu pun warga emas. Tambahan pula kerana membeli-belah secara online ini sangat memudahkan mereka terutama dari segi tenaga dan masa. Lebih menarik kerana membeli-belah secara online juga memberi peluang kepada kita semua sebagai pelanggan untuk memperoleh pelbagai ganjaran menarik seperti mana yang ditawarkan oleh PG Mall yang kini sedang aktif mengadakan kempen Love You 3,000 dan menawarkan pelbagai ganjaran untuk pelanggan mereka yang membeli-belah di laman sesawang PG Mall.


TENTANG PG MALL
Untuk makluman anda semua, PG MALL merupakan satu-satunya platform e-commerce serta pusat membeli-belah atas talian tempatan pertama di Malaysia yang telah ditubuhkan sejak tahun 2017 lagi. 


KONSEP CONSUMERCHANT PG MALL
Menariknya tentang PG Mall ini kerana ia berkonsepkan Consumerchant dimana konsep yang diguna pakai adalah pertama di dunia dimana ia menawarkan nilai tambahan yang bukan biasa-biasa buat para pembeli. Pembeli berpeluang menikmati pulangan wang (cashback) dari pihak PG Mall sendiri. Secara mudahnya, jika anda membeli barang di PG Mall maka anda anda akan menikmati pulangan wang anda kembali. Tetapi, yang uniknya apabila anda juga akan turut memperoleh pulangan wang daripada pembeli lain yang membeli barang di PG Mall jika mereka mendaftar melalui rujukan pautan (referral link) kepunyaan anda. Sangat berbaloi kan?    


PG MALL BERADA DI KEDUDUKAN 3 TERBAIK
SUMBER DISINI

Platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. PG Mall juga telah disenaraikan sebagai platform e-dagang yang ketiga paling utama untuk rakyat Malaysia. Apa yang lebih menarik, PG Mall juga turut dikenali sebagai platform membeli-belah dalam talian nombor 1 buatan Malaysia yang kerap dikunjungi dan menjadi pilihan rakyat Malaysia untuk membeli-belah pelbagai barangan disini disebabkan tawaran harga yang sangat memikat serta pelbagai promosi yang cukup menarik buat pengguna.  Bukti ini telah disokong oleh laporan daripada iPrice insight seperti mana yang telah direkodkan. Kita dapat melihat bagaimana PG Mall telah berkembang dengan begitu baik sekali dari tahun ke tahun sebagai pemain e-dagang terkemuka di Malaysia sehingga meninggalkan jauh beberapa syarikat pesaingnya yang lain seperti mana yang telah dilaporkan  di dalam laporan Q1 2020 seperti yang Hans kongsikan dibawah. 


KEMPEN LOVE YOU 3,000
Berbalik kepada kempen Love You 3,000 yang sedang berlangsung dengan meriahnya di laman PG Mall, anda wajib merebut peluang istimewa ini dengan berbelanja dan membuat pembelian RM30 dan ke atas untuk melayakkan anda menyertai kempen Love You 3,000 ini dan secara automatik layak untuk menyertai cabutan bertuah yang akan mengumumkan nama pemenang setiap 15 haribulan dan 30 haribulan pada setiap bulan. Setiap pemenang yang bertuah bakal menerima ganjaran dalam bentuk C-Wallet yang bernilai hampir RM3000. Wow! Siapa nak bagi kan? PG Mall jer yang bagi hadiah menarik macam ini kepada pelanggan mereka! Jadi, segera rebut peluang keemasan ini dengan melayari laman sesawang PG Mall dan membeli barang-barang keperluan dan keinginan anda di laman tersebut. Semakin kerap anda berbelanja di PG Mall maka makin cerah dan tinggilah peluang anda untuk menang cabutan bertuah. Mana tahu rezeki anda yang sedang membaca ini kan menang cabutan bertuah nanti selepas membeli-belah di PG Mall? Tuah ayam nampak di kaki. Tuah manusia siapalah yang tahu kan?


HOT DAY SALES
Kalau anda nak tahu, PG Mall ini bukan sekadar memberi kejutan dari segi hadiah cabutan bertuah sahaja. Tetapi, PG Mall turut menawarkan pelbagai tawaran menarik dan hebat seperti Hot Day Sales yang berlangsung sebanyak 3 kali untuk setiap hari. Tawaran istimewa ini berlangsung pada pukul 10.00 pagi, 4.00 petang dan 9.00 malam pada setiap hari dimana pihak PG Mall memberi jaminan barang-barang jualan mereka ditawarkan pada harga yang sangat murah sehingga ada yang mencecah potongan harga sebanyak 80 peratus. Sudah lah harga barang-barang yang dijual memang murah daripada harga pasaran. Selepas itu,dapat lagi diskaun-diskaun menarik sewaktu berlangsungnya Hot Day Sales ini. Memang berbaloi sangat membeli-belah di PG Mall ini.


PULANGAN CASHBACK SEHINGGA 3.5%
Berpeluang menang cabutan bertuah yang menawarkan ganjaran dalam bentuk C-Wallet bernilai hampir RM3000. Dapat beli barang dengan harga yang lebih murah daripada harga pasaran. Dapat pula diskaun potongan harga sehingga 80 peratus. PG Mall masih tidak mahu berhenti daripada menggembirakan hati pelanggan mereka dimana mereka menawarkan pula pulangan tunai atau cashback kepada pelanggan mereka bermula daripada 0.5 peratus sehingga 3.5 peratus hasil daripada pembelian yang dibuat di PG Mall. Ganjaran pulangan tunai atau cashback ini bergantung kepada tahap kedudukan pelanggan yang membeli-belah di PG Mall yang terbahagi kepada tiga peringkat iaitu Super Shopper, Premium Shopper dan Elite Shopper. Jadi, semakin banyak anda berbelanja di PG Mall maka semakin meningkat tahap kedudukan anda sebagai pembeli dan semakin banyak ganjaran yang anda terima. Jadi, silalah berbelanja dengan gembiranya di PG Mall. Anda pasti tidak menyesal kerana pelbagai ganjaran menanti anda selepas ini.


PAYWEEK BONANZA
PG Mall nampaknya memang betul-betul menghargai pelanggan serta pembeli setia mereka apabila menawarkan Payweek Bonanza. Ianya bermula pada 25 haribulan sehingga 5 haribulan untuk bulan berikutnya dimana Payweek Bonanza ini akan berlangsung dan objektifnya adalah untuk para pelanggan dan pembeli yang majoritinya menerima gaji pada minggu tersebut dan mempunyai kuasa serta niat membeli yang lebih tinggi. Jadi, jika anda melakukan pembelian minimum RM50 dari kedai yang sama, anda sebagai pembeli layak untuk menikmati Penghantaran Percuma sebagai ganjaran anda. Sudah lah harga murah! Penghantaran pun tak perlu bayar! Memang terbaik PG Mall!


INFO TAMBAHAN PG MALL

Jadi, buat para pembaca sekalian yang ingin tahu lebih lanjut tentang PG Mall, anda boleh melayari laman sesawang serta media sosial PG Mall seperti yang Hans kongsikan di bawah ini:

Laman Sesawang:

Facebook:

#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform
#ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #HDS #Payweekbonanza #Loveyou3k


116 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. Menarik tu berbaloi berbelanja

    BalasPadam
    Balasan
    1. ganjaran PG Mall nih memang macam-macam
      serius memang untuk kalau shopping dekat sini
      kena pula dapat cabutan bertuah
      berganda-ganda untung jawabnya
      hahaha

      Padam
  2. menarik tu...peluang baik utk berbelanja kt sini

    BalasPadam
    Balasan
    1. apa lagi
      hujung bulan standby depan phone ke laptop
      shopping dekat PG Mall
      hehehe

      Padam
  3. nak cuba jadi seller dalam ni jugak la. hehe

    BalasPadam
    Balasan
    1. wow
      ada produk apa tu?
      tak roger kita pun
      hahahaha

      Padam
  4. menariknya. mama mmg suka tawaran2 macam ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      orang perempuan memang pantang kalau nampak tawaran macam nih
      memang confirm nak rebut punya
      kan?
      hehehe

      Padam
  5. Wahh banyak tawaran menarik PGMall ni kita pun ada beli kat sini Wahh Love You 3000 menarik...

    BalasPadam
  6. Nowadays i also shop online coz there are many sales, deals and cashback also.

    BalasPadam
  7. macam macam ganjaran ada. Siapa yang super shopper tu lagilah banyak dapat kan.

    BalasPadam
    Balasan
    1. itulah
      siapa kaki shopping tu confirm suka dengan PG Mall nih

      Padam
  8. Ada cashback tu yang menarik tu. Sekurang-kurangnya ada pulangan even dah belanja hehe.

    BalasPadam
  9. Caashback tu mmg berbaloi dan menarik.. ni yg excited nak shopping kat pg mall

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahhhhh
      sakan noh
      hahaha
      selamat bershopping di dalam PG Mall

      Padam
  10. bab cashback tu kakak suka...bab shopping pun kakak laaaaagi suka..menarik jugak PG Mall ni

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha
      dua-dua pun suka lah maksudnya
      apa lagi tunggu?
      serbu laman web PG Mall lekas

      Padam
  11. woww.. menarikk.. mmg syok laa macm ni, harus shopping kat PG Mall lah

    BalasPadam
  12. Banyak tawaran ade dekt sini.. Suka cashback tu

    BalasPadam
  13. Banyak juga benefit . cashback semua . buat orang nak beli and beli lagi

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul-betul
      memang seronok lah kan dapat benefit

      Padam
  14. Terbaik. senang nak shopping nanti 🛒🛍🎁

    BalasPadam
  15. Minimum kena shopping RM30 dan ke atas? Okay sangat lah tu. Bagus betul PG Mall siap up cashback, sekarang ni memang ramai suka cashback kalau shopping secara online, kira lagi berbaloi lah.

    BalasPadam
    Balasan
    1. yes
      samalah
      rasa berbaloi sebab orang nak tengok persembahan peserta tu sebenarnya.

      Padam
  16. Uuuuu. Best ni. Haritu dah tgk2 web dia. Ada cashback bagai. Berbaloi tu.

    BalasPadam
  17. Wahhh.. Haida 1st time tahu pasal PG Mall ni. Nampak menarik untuk shopping. Macam tau-tau je nak dekat gaji ni. Thanks share info.

    BalasPadam
  18. Banyaknya promosi dekat PG Mall ni. Berbaloi shopping. Jimat dan boleh dpt cashbck.

    BalasPadam
  19. wahh berbaloinya...nanti nak cubalah shopping kat pg mall

    BalasPadam
    Balasan
    1. sila-sila
      confirm lepas nih jatuh hati dekat PG Mall

      Padam
  20. Ada tak dok usha.. tak boleh tahan... Cukuplah cart shopee dan Lazada yang dah penuh... Haha

    BalasPadam
    Balasan
    1. hahahaha
      rugi kalau xbeli dekat PG Mall
      diskaun banyak benda tu

      Padam
  21. berbaloi shopping kat sini banyak diskaun dan jimat berbelanja

    BalasPadam
    Balasan
    1. sangat berbaloi
      harga murah
      dapat pula cashback

      Padam
  22. thanks sharing!!! Boleh try ni, memang banyak kelebihan pgmall

    BalasPadam
  23. Excited nya dengan Kempen Love You 3000! Lagi ada cashback rewards pulak kot atas kalau bijak berbelanja di PGMall.

    BalasPadam
  24. Banyak gak promosi kat PG Mall ni ekk. Boleh la try shopping sini plak 🤗

    BalasPadam
  25. produk Malaysia ni, jom support sama2...suka sebab boleh guna semua e-wallet kat sini...tak limited..

    BalasPadam
  26. Tak pernah beli lagi kat PG Mall. Nanti nak try riki jugakla..

    BalasPadam
  27. Boleh try ni.. Banyak betul promosi kalini.. Cashback pun ada, berbaloi-baloi

    BalasPadam
  28. cashback tu ygbest nk dengar.. byk untung pd kita kan

    BalasPadam
  29. Boleh cuba nti. Pling syok bab cashback tu. Hee

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehehe
      sila cuba
      mesti tak menyesal
      silap-silap berebut dengan yang hitam tu

      Padam
  30. mommy memang pengguna PG Mall, sebab cashback yang paling therrboekkkkk

    BalasPadam
    Balasan
    1. wahhh
      mesti banyak dah cashback nih
      belanja sikit

      Padam
  31. Mengundang betullah tang benda shopping2 ni. Tak sabar nak shopping online kat PG Mall ni!!

    BalasPadam
  32. wahhh macam-macam boleh beli kat PG Mall nie ya. Siap ada cashback lagi tu

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu
      macam-macam ada
      cashback pun ada
      berbaloi sangat

      Padam
  33. Selalu dengar pasal PGMall ni masa join program2 keusahawanan dulu. Sekarang dah canggih dan bertambah maju. Hebatlah!! Kipidap PGMall. <3

    BalasPadam
    Balasan
    1. yups
      sekarang dah canggih dan boleh dipercayai

      Padam
  34. Menarik betul. Berbaloi beli belah dekay PG Mall. Sape nak jd seller pun mcm byk benefit. Paling best ada cashback tu.

    BalasPadam
  35. Cashback yang menarik tu. 3.5% banyak juga.

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang banyak kan
      apa lagi...shopping lah
      hehehe

      Padam
  36. Biasa dengar pasa PG Mall ni, tapi tak tau secara detail macam mana. Thank you share.. baru tau.. menarik jugak cashback tu

    BalasPadam
  37. Cabutan bertuah tu menarik betul. Kalau dpt first prize pun besttt... Hehehe

    BalasPadam
  38. Nanti hujung bulan baru berani nak jenguk PG Mall.

    BalasPadam
  39. Menarik juga PGMall ni. Baru ni ada juga tahu sikit sikit pasal PGMall ni. Nanti nak terjah sana lagi. Nak shopping pula..

    BalasPadam
    Balasan
    1. yeah
      hujung bulan nih terjah laman web PG Mall
      shopping sakan lah yer
      hehehe

      Padam
  40. Balasan
    1. memang menarik
      selamat bershopping di PG Mall hujung bulan nih :)

      Padam
  41. banyaknya pakej2 and campaign2 menarik dari Pg mall ni! Very beneficial for us!!!

    BalasPadam
    Balasan
    1. yes betul tu
      sebab tu share tu
      biar ramai dapat peluang dapat jimat duit dan ada rezeki dapat hadiah serta ganjaran menarik
      hehe

      Padam
  42. Boleh cuba PG Mall ni.
    Terima kasih atas info brader

    BalasPadam
    Balasan
    1. samas-sama
      benda baik dan menjimatkan harus dikongsi secara berjemaah
      hehehe

      Padam
  43. Waaa.. menarik ni! Siap ada cashback tu.. mesti berbaloi ni.. Memang kena shopping ni ��

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      sangat berbaloi kan
      kalau rajin shopping online memang kena grab peluang lah shopping dkt PG Mall

      Padam
  44. Wahh banyaknyaa tawaran menarik ni!

    BalasPadam
    Balasan
    1. memang banyak
      so mari bershopping di PG Mall :)

      Padam
  45. So this is the latest mall . Wah got so many tawaran yang best best! Will try to buy from here 😀

    BalasPadam
    Balasan
    1. hehehe
      selamat membeli-belah secara online di PG Mall

      Padam
  46. Memnag best shopping di PG Mall banyak tawaran menarik

    BalasPadam
  47. Selalu dengar PGMALL , mmg mcm menarik sbb dpt pulangan semula .. tp tknpenah try lgi

    BalasPadam
    Balasan
    1. hah
      kena cuba dah tu
      nih gaji dah masuk
      hehehe shopping lah

      Padam
  48. Menarik betul tawaran PG Mall nie, siap ada cashback lagi..nak cashback banyak so kenalah belanja banyak².. hihihi

    BalasPadam
    Balasan
    1. yes
      betul tu
      janji ada cashback
      memang berbaloi sangat

      Padam
  49. bagus shopping online di PG Mall ni. sebab banyak tawaran menarik ditawarkan

    BalasPadam
  50. Sekali terjebak terus rasa seronok shopping di PG Mall

    BalasPadam
  51. Shopping dalam PG Mall ni best jugak. Beli katil baby berkualiti

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama