Sabtu, 31 Oktober 2020

5 Sebab Anda Perlu Cuba Chicken Masala Briyani Dan Nasi Lemak Sambal Udang Daripada Briyani Brothers & Co

Sabtu, Oktober 31, 2020 7

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Kali ini Hans memang teruja nak berkongsi dengan anda semua tentang dua hidangan yang cukup enak daripada Briyani Brothers & Co yang baru sahaja Hans cuba sebentar tadi iaitu Chicken Masala Briyani dan Nasi Lemak Sambal Udang. Serius memang sedap dan cukup berbaloi untuk anda beli dan rasa sendiri di rumah.



Hans mulakan dengan menu pertama yang Hans cuba iaitu Nasi Lemak Sambal Udang. Terdapat 5 sebab kenapa Hans cukup suka dengan menu ini iaitu:


1. Nasi lemak memang rasa santan dan lembut dimakan. 

2. Rasa udang yang sedap dan sangat segar. Saiz udang dia saiz jumbo yer. Memang berbaloi!
 
3. Rasa sambal yang manis memikat. Sesuai dimakan oleh semua lapisan umur. 

4. Mewah dengan telur rebus, ikan bilis, kacang dan timun.

5. Saiz kuantiti makanan yang cukup banyak. 


Hidangan seterusnya yang Hans cuba ialah Chicken Masala Briyani dimana Hans berikan 5 sebab kenapa Hans turut menyukai menu ini iaitu:

1. Terbukti sedap kerana walaupun Hans kenyang makan nasi lemak tadi tetapi Hans masih boleh makan nasi briyani ini dengan laju dan cukup berselera. 

2. Nasi briyani mereka memang sedap sebab menggunakan beras Basmati. Lembut, panjang dan mengenyangkan 

3. Hans cukup sukakan rasa Mint Raita yang diberi. Serius memang sedap. Wajib makan bersama nasi briyani ini. 

4. Kuah dalca yang diberikan sangat menyelerakan sebab kuah dalca dimasak bersama tulang daging. Memang mengingatkan Hans pada dalca yang mak Hans masak.
 
5. Kuantiti makanan memang banyak dan saiz ayam pun besar. Memang kenyang semalaman bila makan.


Jadi, Hans memang sarankan anda semua yang memang peminat tegar atau suka makan Nasi Briyani dan Nasi Lemak untuk cuba sendiri dua hidangan yang disediakan oleh Briyani Brothers & Lemak Nation ini. Serius Hans jamin anda pasti tidak akan menyesal! Dibawah Hans kongsikan info-info sebagai rujukan anda untuk memudahkan urusan tempahan dan pembelian:

Lokasi: 
Food Truck (TTDI)
Central Kitchen (Ara Damansara)
Waktu Operasi: 
10.00 A.M - 08.00 P.M
Penghantaran:
Grabfood / Foodpanda / Orderla
Nama & Harga Makanan : 
Chicken Masala Briyani (RM16.50) 
Nasi Lemak Sambal Udang (RM18.50) 
Masala Tea (RM4.50)

Facebook:

Instagram:


Jumaat, 30 Oktober 2020

Menangi Hadiah Menarik Sempena PG Mall Nestle Top Spender Contest

Jumaat, Oktober 30, 2020 68

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Untuk pengetahuan semua, Hans sebenarnya merupakan seorang manusia yang cukup suka makan bijirin coklat sama ada bersama susu atau pun secara kosong sahaja terutamanya pada waktu pagi. Ada waktunya Hans suka bereksperimen dengan menikmati bijirin coklat bersama gabungan roti dan aiskrim. Bijirin kegemaran Hans pula adalah Koko Krunch dan Milo dimana Hans mula mengambil bijirin ini sejak Hans berada sekolah rendah lagi. Asal ikut keluarga beli barang dapur sahaja memang rak tempat Koko Krunch dan Milo ini Hans wajib pergi dan beli. Hal ini terbawa-bawa sehingga Hans dewasa dimana Hans akan pastikan stok Koko Krunch dan Milo wajib ada di rumah sebab Hans memang suka makan bijirin ini. Serius memang sedap sangat!



Seperti mana yang anda semua sedia maklum bahawa kebanyakan kawasan di negeri Selangor, Kuala Lumpur dan Putrajaya kembali berhadapan dengan PKPB disebabkan peningkatan kes Covid-19 yang sangat merisaukan kita semua. Jadi, secara tidak langsung Hans mengambil langkah utama untuk mengelak daripada melawat atau mendekati tempat-tempat yang didatangi ramai orang terutamanya pusat membeli-belah yang cukup berisiko buat masa sekarang.



Nak dijadikan cerita dimana kejadian ini berlaku pada minggu lepas. Hans terasa lapar sangat dan tiba-tiba teringin nak makan bijirin Koko Krunch dengan roti dan aiskrim. Tetapi, apa yang buat Hans kecewa apabila melihat stok makanan Hans yang sebelum ini selalu penuh dengan produk Nestle iaitu Koko Krunch dan Milo sudah habis. Mulalah Hans panik fikir macam mana nak beli sebab Hans memang tak mahu pergi pasaraya pada waktu Covid-19 sekarang tengah bermaharajalela ini. Jadi, Hans terfikir baik lagi mudah membeli secara online sahaja sebab selamat dan mudah. Hans pun terus buka laptop dan layari laman sesawang PG Mall. Alhamdulillah sebab rupa-rupanya PG Mall sekarang sedang menganjurkan Nestle Top Spender Contest sepanjang bulan Oktober ini.



Hans memang tak fikir lama dah! Alang-alang memang banyak produk bijirin daripada Nestle yang Hans suka jadi Hans borong sakan lah terutama bijirin Nestle Koko Krunch dan Milo. Selain dua produk bijirin terkenal yang menjadi kegemaran ramai masyarakat Malaysia tanpa mengira lapisan umur tersebut, terdapat banyak lagi sebenarnya produk bijirin keluaran Nestle yang bukan sahaja berkualiti tetapi lazat dan menyihatkan.






Antaranya ialah Honey Star, Snow, Nestum, Cookie Crisp dan banyak lagi yang anda boleh beli dan cuba sendiri setiap hari sama ada untuk sarapan atau pada waktu-waktu lain. Selain produk bijirin, Hans ambil kesempatan juga lah untuk tambah produk-produk lain di rumah yang makin susut ini macam minuman Nescafe, Milo dan Maggi. Senang sikit bila semua dah ada. Bila teringin nak minum atau nak makan, Hans boleh terus buat sendiri sahaja. Maklumlah orang bujang kan! Hehe!



Untungnya apabila Hans membeli pelbagai produk bijirin Nestle ini, Hans dapat sertai Nestle Top Spender Contest sempena bulan Oktober ini. Rugilah kalau tak sertai sebab bukannya susah pun syarat-syarat dia. Kalau anda semua nak tahu, syarat untuk sertai Nestle Top Spender Contest ini hanya dengan beli barang Nestle. Mudah sangat kan? Hadiah yang mereka tawarkan pun bukan calang-calang tau! Hans kongsikan hadiah-hadiah yang bakal anda menangi jika anda terpilih sebagai pemenang Nestle Top Spender Contest untuk bulan Oktober ini: 



HADIAH MINGGUAN:
RM80 Gift Voucher X 3 Pemenang
'
HADIAH TOP SPENDER BULANAN:
RM150 Gift Voucher X 2 Pemenang

HADIAH UTAMA:
Motor Yamaha Y15ZR



Jadi, anda semua masih ada masa lagi sebenarnya untuk sertai Nestle Top Spender Contest yang bakal berakhir pada hujung bulan Oktober ini. Alah! Hans yakin anda semua mesti sempat punya membeli-belah produk-produk Nestle dekat PG Mall tu sebab sekarang semuanya dihujung jari. Macam Hans sendiri beli produk-produk Nestle terutama bijirin kegemaran Hans itu pakai telefon sahaja. Tak sampai pun 10 minit dah selesai. Serius memang mudah sangat membeli-belah dekat PG Mall ini. Anda pun tidak perlu risau dari segi penghantaran sebab barang yang Hans beli pun sampai cepat dan dalam keadaan yang sangat baik. Puas hati betul membeli-belah dekat PG Mall ini. Tak pernah lagi lah mengecewakan Hans setakat ini. Memang servis PG Mall terbaik!



Buat anda yang mungkin baru pertama kali mengetahui tentang PG Mall, Hans nak bagitahu anda semua bahawa platform yang mesra pengguna ini bukan sahaja ada banyak pilihan barangan bahkan lebih menarik terdapat begitu banyak promosi hebat yang ditawarkan. PG Mall juga telah disenaraikan sebagai platform e-dagang yang ketiga paling utama untuk rakyat Malaysia. Apa yang lebih menarik, PG Mall juga turut dikenali sebagai platform membeli-belah dalam talian nombor 1 buatan Malaysia yang kerap dikunjungi dan menjadi pilihan rakyat Malaysia untuk membeli-belah pelbagai barangan disini disebabkan tawaran harga yang sangat memikat serta pelbagai promosi yang cukup menarik buat pengguna. Apa yang Hans paling suka bila membeli-belah dekat sini ialah terdapat tawaran pulangan tunai atau cashback kepada pelanggan mereka bermula daripada 0.5 peratus sehingga 3.5 peratus hasil daripada pembelian yang dibuat di PG Mall. Serius sangat berbaloi!

                 
Buat anda semua yang sememangnya sukakan produk-produk daripada Nestle, apa kata anda ambil peluang keemasan ini untuk sertai Nestle Top Spender Contest sekarang. Bukan sekadar dapat membeli produk berkualiti daripada Nestle dengan harga yang murah tetapi anda juga berpeluang untuk menjadi pemenang bertuah pada bulan Oktober ini. Jadi, sila layari laman sesawang serta media sosial PG Mall seperti yang Hans kongsikan di bawah untuk maklumat lanjut:

Laman Sesawang:
#PGMall #onlineshopping #shopping #MalaysiaNo1ecommerceplatform
#ecommerceplatform #Shopnow #Shoponline #Nestle #NestleTopSpenderContest

Selasa, 27 Oktober 2020

Ayam Goreng Mala Marrybrown Memang Pedas Malatup

Selasa, Oktober 27, 2020 10

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Hans yakin anda semua bukan sahaja sedang berasa teruja sekarang melihat tajuk artikel kali ini tetapi pastinya tertanya-tanya apa sebenarnya Ayam Goreng Mala dan kaitannya dengan perkataan Malatup




Sebenarnya Rangkaian Restoran Perkhidmatan Pantas Halal milik anak tempatan nombor 1 di Malaysia iaitu Marrybrown sekali lagi telah memperkenalkan menu terbaru mereka yang sentiasa unik dan lain daripada kebiasaan ayam goreng lain iaitu MB Mala Fried Chicken yang dijual di semua cawangan Marrybrown bermula pada 28 Oktober 2020 hingga 13 Disember 2020.


Marrybrown yang kini melayani berjuta-juta orang pelanggan melalui lebih daripada 500 buah restoran di 16 buah negara dengan penyediaan standard yang tertinggi dalam kualiti, servis, dan kebersihan untuk pengalaman pemakanan yang sempurna sama ada di kedai mahupun di rumah ini sememangnya tidak pernah mengecewakan Hans apabila mereka memperkenalkan menu baru mereka yang ternyata lazat dan berbaloi untuk dibeli dan dicuba berkali-kali.



Semestinya menu terbaru Ayam Goreng Mala Marrybrown ini telah memberikan satu kepuasan yang cukup jitu buat Hans yang sememangnya diketahui cukup menggemari rasa pedas. Hans cukup suka dengan menu terbaru ini disebabkan gabungan meletup lada Sichuan yang diperap dengan cili kering khas yang telah memberikan Hans satu pengalaman gastronomi yang sangat luar biasa. Memang tidak sia-sia Hans menikmati hidangan ini pada hari pertama ianya dijual di Marrybrown. Kehangatan yang cukup berbisa bermula pada saat gigitan pertama Hans terhadap ayam goreng MALA-tup ini sudah cukup untuk menjanjikan rasa pedas yang begitu memukau. Serius Hans memang rasa macam nak MALA-tup bila makan Ayam Goreng Mala ini. Pedas tetapi memang sedap!



Untuk pengetahuan semua, Hans telah dimaklumkan bahawa inspirasi utama Marrybrown di dalam menghasilkan menu terbaru Ayam Goreng Mala-tup ini sebenarnya datang daripada minat dan rasa cinta masyarakat Malaysia terhadap hidangan yang penuh rempah sambil mengikuti arus ledakan Mala yang digilai ramai. Jadi, Marrybrown telah berusaha untuk memastikan rasa Mala dipadankan secara seimbang dengan rempah ratus lain untuk menghasilkan sebuah menu halal yang lebih lazat dengan tahap kepedasan yang tepat dan tidak terlalu kuat.



Jadi, memang Hans tekad untuk mencuba semua hidangan yang ditawarkan sempena pelancaran menu terbaru MB Mala Fried Chicken kali ini dimana Hans cukup tertarik dengan dua variasi hidangan kali ini iaitu Kentang Goreng Mala dan Bubur Ayam Mala-tup. Istimewanya tentang Kentang Goreng Mala ini ialah rasanya dimana kelazatan kentang ini datangnya daripada rempah-ratus Mala yang dapat dirasakan pada setiap hirisan kentang. Memang sedap sangat dan kepedasan Mala itu memang boleh tahan sehingga boleh buat sesiapa yang menikmatinya akan terasa macam nak Mala-tup menahan pedas. Hans yang makan pedas ini pun terasa pedasnya. Memang sekejap sahaja lah Hans habiskan sebab memang serius kena dengan anak tekak Hans.



Selain itu, variasi Bubur Ayam Mala-tup Marrybrown juga sememangnya wajib untuk anda cuba. Bayangkan bubur ayam Marrybrown yang biasa sebelum ini pun dah memang sedap. Kali ini pula Bubur Ayam ini dicampurkan pula dengan serbuk Mala dan memberikan satu kehangatan rasa yang sangat unik dan betul-betul sedap. Serius Hans memang suka betul menikmati Bubur Ayam Mala-tup ini sebab rasa pedas Mala itu bukan sahaja membangkitkan selera tetapi membuatkan Hans tidak henti-henti menyuap masuk ke dalam mulut. Sedar-sedar dah habis. Memang Hans nak beli lagi selepas ini sebab sangat sedap!



Jadi, Hans sangat mengesyorkan anda semua untuk mencuba secepat mungkin Ayam Goreng Mala Marrybrown ini dimana anda boleh menikmati menu terbaru yang sedang hangat dan pedas ini melalui empat jenis hidangan yang berbeza dengan harga yang cukup berpatutan iaitu:

AYAM GORENG MALA 2 PCS COMBO:
 (Termasuk Kentang Putar, Sayur Salad & Minuman Coca-Cola) 
Bermula daripada RM15.90

AYAM GORENG MALA 3 PCS COMBO:
 (Termasuk Kentang Putar, Sayur Salad & Minuman Coca-Cola)
Bermula daripada RM18.80

BUBUR AYAM MALA-TUP COMBO: 
Bermula daripada RM14.60

MALA-TUP BOX MEAL:
 (1 Ayam Goreng Mala, 1 Burger Ayam, Sayur Salad, Gegelang Bawang, Kentang Goreng Mala & Minuman Coca-Cola)
Bermula daripada RM22.60


Jadi, nikmatilah rasa Mala-tup daripada menu terbaru Marrybrown iaitu MB Mala Fried Chicken yang mula dijual pada 28 Oktober 2020 hingga 13 Disember 2020. Anda jangan risau kerana Hans berani beri jaminan bahawa menu edisi terhad ini sememangnya menawarkan satu rasa yang betul-betul lazat, hangat, pedas dan semestinya akan diingati oleh anda. Untuk maklumat lanjut, anda boleh melayari laman sesawang serta laman sosial Marrybrown seperti dibawah:

Laman Sesawang: 

Facebook: 

Instagram: 

#Marrybrown #MarrybrownMY #SomethingDifferent #Malatup #MBMalaFriendChicken #Mala


Jumaat, 16 Oktober 2020

Royale Chulan Bukit Bintang Hotel : Executive Suite Review

Jumaat, Oktober 16, 2020 18

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Baru-baru ini Hans berkesempatan untuk menginap di Hotel Royale Chulan Bukit Bintang selama 2 hari 1 malam dimana ini adalah pengalaman pertama Hans bermalam di hotel yang mewah tersebut. Selalunya Hans hanya berkunjung ke hotel ini jika ada pakej makanan terbaru yang ditawarkan di sini. Namun, kali ini Hans nak berkongsi ulasan Hans untuk hotel ini serta tujuh sebab kenapa Hotel Royale Chulan Bukit Bintang ini harus menjadi pilihan utama anda jika ingin mencari hotel yang sesuai di kawasan Kuala Lumpur untuk menginap bersama keluarga, orang tersayang mahu pun diri sendiri.


TONTON REVIEW HANS UNTUK ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG EXECUTIVE SUITE (YOUTUBE)



1) HOTEL ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG BERTARAF 4 BINTANG


Sebagai sebuah hotel yang bertaraf 4 bintang, Hans memang mengakui Hotel Royale Chulan Bukit Bintang yang mempunyai 418 bilik ini sememangnya cukup selesa dan mempunyai fasiliti yang bagus. Kawasan hotel ini yang terletak Jalan Bukit Bintang masih kekal utuh walaupun bersaing dengan hotel-hotel, motel serta Airbnb lain di kawasan strategik segitiga emas Kuala Lumpur ini yang tumbuh bagaikan cendawan. Namun, dapat dilihat pihak hotel masih kekal menjaga tahap ekslusif yang sentiasa terpahat pada imej mereka dimana ianya sudah boleh dilihat sewaktu anda pertama kali menjejakkan kai masuk ke ruang lobi hotel yang bukan sahaja kelihatan mewah tetapi juga sangat bersih.


PINTU UTAMA HOTEL ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG

KAWASAN LOBI HOTEL ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG

RUANG MENUNGGU LOBI HOTEL ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG



2) ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG EXECUTIVE SUITE YANG LUAS DAN MEWAH

Hans mendapat satu kejutan daripada pihak hotel. Memang betul-betul rezeki namanya kerana bilik Hans yang sepatutnya ialah kategori Superior telah dinaik taraf oleh pihak hotel kepada kategori Executive Suite secara percuma kerana ada kekosongan bilik. Syukur sangat-sangat sebab jarang Hans nak merasa tidur di dalam bilik mewah macam nih. Jadi, apa yang Hans boleh cakap ialah Executive Suite ini sememangnya sangat selesa, luas dan begitu cantik dimata Hans.  

RUANG TAMU EXECUTIVE SUITE 
MACAM TAHU-TAHU HANS NIH HANTU BUAH! HAHA!

ADA MEJA KERJA GUYS! MACAM SLOT DRAMA AKASIA TU! PROJEK BILLION TRILLION!

RUANG BILIK TIDUR EXECUTIVE SUITE YANG LUAS

TILAM DIA MEMANG EMPUK WEH! TIDUR LENA SEMALAMAN!

PANDANGAN RUANG TIDUR EXECUTIVE SUITE DARI SUDUT LAIN

MEJA SOLEK, ALMARI PAKAIAN, SEJADAH, SETERIKA DAN PETI BESI

BILIK MANDI EXECUTIVE SUITE

SYAMPU DENGAN GEL DIA WANGI TAU
SERONOK HANS BERENDAM DALAM BATHTUB NIH 


3) FOOD & BEVERAGE ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG


Seperti biasa kalau bermalam di hotel pasti isu makanan menjadi keutamaan Hans. Hahaha! Jadi, Hans gembira kerana dapat menikmati makan malam serta sarapan pagi di Royale Chulan Bukit Bintang ini. Istimewanya makan malam kali ini kerana pihak hotel menghantar terus makanan ke bilik. Jadi, tidak perlu Hans bersusah-payah nak turun bawah. Manakala sarapan pagi seperti biasa dimana Hans gembira dapat makan sepuas hati secara buffet di Sunflowers Brasserie yang terletak di tingkat 1. Memang puas hati!


BAUCAR MAKAN MALAM DAN SARAPAN PAGI 

MUKA TERUJA NAK MAKAN MALAN DEKAT EXECUTIVE SUITE 

FISH N CHIP WITH MUSHROOM SOUP! SERIUS SEDAP! 

SUASANA SARAPAN PAGI DI SUNFLOWERS BRASSERIE



4) KEMUDAHAN HOTEL ROYALE CHULAN BUKIT BINTANG (FACILITIES)


Seperti biasa apabila menginap di hotel, Hans selalunya akan memberi fokus utama kepada kemudahan wifi yang diberikan secara percuma. Alhamdulillah wifi di dalam bilik hotel sememangnya sangat laju dan langsung tiada masalah sambungan internet. Hans nak buat kerja pun senang dan nak muat turun video serta gambar pun cepat sahaja. Selain itu, Hans cukup menyukai kemudahan yang ada di dalam Executive Suite ini dimana bilik ini mempunyai dua buah televisyen dan dua buah bilik air. Serius memang selesa! Tak perlu nak berebut bilik air. Nak berendam dalam bathtub pun tak ada yang kacau! Hahaha! Bukan itu sahaja kerana Hotel Royale Chulan Bukit Bintang juga turut menawarkan kolam renang serta kemudahan gym untuk mereka yang menjaga kesihatan dan stamina. Kalau siapa yang ada anak-anak kecil itu memang tak perlu pening kepala sebab boleh bawa anak-anak mandi dekat kolam renang yang luas dekat hotel ini.


KOLAM RENANG HOTEL DARIPADA ATAS BILIK 

KOLAM RENANG  

GYM HOTEL



5) BERDEKATAN DENGAN TEMPAT-TEMPAT MENARIK DI KUALA LUMPUR


Selain itu, Hans sebenarnya baru perasan bahawa lokasi Royale Chulan Bukit Bintang ini rupa-rupanya sangat berdekatan dengan banyak tempat-tempat menarik yang menjadi tarikan masyarakat tempatan mahu pun pelancong yang datang ke Kuala Lumpur seperti:

PLAZA LOW YAT

PLAZA SUNGEI WANG

SISTEM PENGANGKUTAN AWAM DAN BERDEKATAN DENGAN LOT 10 SERTA PAVILION

BERGAMBAR DI MURAL-MURAL JALAN ALOR YANG CANTIK DAN KREATIF

MAKAN NASI LEMAK WANJO YANG SUMPAH SEDAP GILA (KAWASAN KAMPUNG BARU)

BERGAMBAR DI LOKASI PELANCONGAN TERBARU IAITU PINTASAN SALOMA

MENARA BERKEMBAR PETRONAS (KLCC)



6) KEBERSIHAN HOTEL SENTIASA DITITIKBERATKAN


Memandangkan kita masih berada di dalam keadaan gejala Covid-19 yang kembali meningkat naik, Hans sebenarnya memang puas hati dan rasa lebih yakin kerana pihak Royale Chulan Bukit Bintang sangat menitikberatkan hal-hal berkaitan kebersihan. Bukan sekadar melakukan pemeriksaan suhu serta mencuci tangan sebelum mendaftar tetapi turut membersihkan keseluruhan kawasan bilik sebelum anda masuk ke dalam. Alhamdulillah! Memang rasa selamat sangat!



7) PROMOSI DAN TAWARAN HARGA YANG SANGAT MENARIK 


Berita baik buat anda semua kerana pihak Hotel Royale Chulan Bukit Bintang kini sedang menjalankan promosi yang sangat menarik dimana mereka menawarkan harga bilik yang Hans boleh katakan sangat murah jika melihat kepada status hotel ini yang digelar hotel 4 bintang dan berada di kawasan segitiga emas Kuala Lumpur. Tawaran istimewa ini berlangsung mulai sekarang sehingga 30 November 2020Jadi, rebut peluang ini dengan bermalam di Royale Chulan Bukit Bintang dan lawati serta nikmati tempat-tempat menarik di Kuala Lumpur yang berdekatan dengan hotel ini.


PAKEJ:
STAY & DINE PACKAGE 

HARGA:
RM148 NETT

INFO TAMBAHAN:
Bilik Untuk 2 Orang 
Sarapan Pagi Untuk 2 Orang
Makan Malam Untuk 2 Orang


PAKEJ:
AMAZING STAYCATION DEAL

HARGA:
RM88 NETT (50 Bilik Setiap Hari) 
RM98 NETT (Selepas 50 Bilik Setiap Hari)