KITSUI Review Perbezaan Antara Produk Whitenin BB & Vitamin C+ Shine

Assalammualaikum dan salam sejahtera buat semua pembaca blog www.hanshanis.com sekalian. Hans pasti ramai di kalangan kita semua termasuk Hans sendiri amat menitik beratkan penampilan dan kesihatan kulit wajah supaya sentiasa kekal segar, sihat dan tidak tampak kusam. Jadi, memang ramai yang mencuba pelbagai jenis produk makanan tambahan untuk mendapatkan hasil yang diidamkan. Namun,ada sesetengahnya yang memberi kesan yang buruk kepada pengguna kerana kandungan bahannya yang tidak selamat.


Jadi, Hans sememangnya memilih produk kesihatan Kitsui yang merupakan makanan tambahan dimana ianya sememangnya diyakini selamat kerana produk mereka tidak mempunyai bahan pengawet, gluten, GMO, alergen, antibiotik ataupun sebarang bahan yang merbahaya dan boleh mengganggu hormon serta kesihatan badan. Paling penting setiap produk Kitsui adalah HALAL serta telah melalui dan lulus ujian keselamatan dan ujian makmal sehingga mendapat sijil halal dari kilang bertaraf GMP sebelum di pasarkan kepada orang ramai melalui Farmasi Watsons & Guardian yg terkemuka di Malaysia. Jenama Kitsui juga memenangi pelbagai anugerah antarabangsa yang membuatkan Hans memang yakin untuk menggunakan produk Kitsui ini.


Memandangkan tuntutan kerja Hans yang sibuk menyebabkan waktu makan Hans kadang-kadang tidak menentu. Paling menyedihkan sebab Hans sangat jarang dapat makan sayur dan buah-buahan secukupnya setiap hari. Hans perasan juga yang Hans ada masalah kulit kering, kasar, berjerawat, sakit gusi dan cepat letih sekarang. Apabila semak dengan yang pakar maka Hans boleh rumuskan bahawa pengambilan vitamin C Hans setiap hari tidak mencukupi. Jadi, Hans mengambil keputusan untuk mencuba dua produk dari Kitsui iaitu Kitsui Vita C+ Shine dan Kitsui Whitenin BB untuk menghentikan masalah ini.

PERBEZAAN ANTARA PRODUK KITSUI VITAMIN C+ SHINE DAN KITSUI WHITENIN BB

Kitsui Vita C+ Shine:
1) Khas untuk imuniti badan.
2) Meningkatkan sistem imuniti badan yang lebih kuat.

Kitsui Whitenin BB:
1) Khas untuk kulit.
2) Membantu mengurangkan muka berminyak, mengecilkan pori pori besar,encerahkan kulit wajah dan melicinkan kulit wajah.


KITSUI VITA C+ SHINE

Kitsui Vita C+ Shine ini dirumus khas dengan gabungan 6 buah-buahan yang mengandungi Vitamin C (1000mg) semulajadi yang tinggi berserta dengan Vitamin A, Vitamin D, Vitamin B12, Vitamin B2 dan Vitamin B6. Dibawah adalah pecahan Vitamin untuk makluman semua:

i) Ascorbic acid 100mg
ii) Pomegranate 200mg
iii) Kiwi 150mg
iv) Orange 100mg
v) Nenas 150mg
vi) Mango 150mg
vii) Lemon 150mg
TOTAL = 1000mg (Vitamin C)


MANFAAT KITSUI VITA C+ SHINE

Sejak Hans mencuba Kitsui Vita C+ Shine ni, Hans dapat merasakan banyak perubahan yang positif hasil daripada kandungan buahan-buahan yang terdapat di dalam produk ini seperti:

1) Sistem imuniti badan menjadi lebih kuat dimana Hans merasai perbezaan tubuh badan yang lebih cergas dan tidak lesu seperti sebelum ini.

2) Ianya juga membantu penglihatan menjadi lebih baik dan membuatkan kulit kelihatan lebih cantik dan segar.

3) Kandungan antioksidan yang tinggi di dalam produk ini juga melindungi kulit dari sinaran UVA dan UVB.

4) Melindungi kulit dan melawan radikal bebas serta mengurangkan tanda-tanda penuaan.

5) Sangat membantu Hans dari sudut kesihatan mulut dan dan gusi dimana keadaan gusi Hans yang sebelum ini selalu berdarah semakin baik dan sihat. 


CARA PENYEDIAAN

Cara penyediaan untuk minum pun sangat senang sebab ianya sudah disediakan melalui paket. Anda hanya perlu:

1) Campurkan 1 paket Vita C+ Shine ke dalam 150ml air suam.

2) Goncangkan serbuk Vita C+ Shine sehingga larut di dalam air.

3) Kemudian boleh terus diminum. Rasanya tidak masam dan sesuai diminum seisi keluarga yang berusia 12 tahun dan ke atas.

4) Banyakkan minum air sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.


TESTIMONI PENGGUNA


Jadi, Hans kongsikan serba sedikit tentang testimoni para pengguna yang telah mengamalkan Kitsui Vitamin C+ Shine ini:

1) “Best sangat lah kitsui vita c shine! Selalu saya minum jenama vitamin c yang lain saya selalu berasa sakit kepala tetapi sekarang dengan kitsui vitamin c shine saya memang rasa lebih kuat! Senang pun nak dapat kitsui di watsons , Alhamdulillah Thank you kitsui! “.

2) “Saya membeli kitsui kat Watson…. harga dan kualiti kitsui memang terbaik berbanding vitamin c lain di luar sana dan rasanya juga best! tidak seperti jenama lain di mana rasanya terlalu manis kuat“

3) “Saya dah minum kitsui selama 3 tahun dan akhirnya kitsui memang produk paling best la ! saya suka minum whitenin bb dan vita c untuk mendapatkan hasil terbaik dan juga rasanya paling best “

4) “Saya dan keluarga saya consume kitsui vita c kerana kualitinya sangat bagus dan rasanya cukup sedap! Thank you kitsui!“

5) "Thank you kitsui sebab keluarkan product yg mampu milik utk surirumah tangga yg meniaga kecil2an ni. Harga murah dan berkesan utk I. Happy sgt dpt badan yang lebih sihat dari product yang selamat ini. Thank you!"


KITSUI WHITENIN BB

Kitsui Whitenin BB pula sangat sesuai untuk mereka yang ada alahan kolagen. Ianya dapat membantu mengurangkan muka berminyak, mengecilkan pori pori besar, mencerahkan kulit wajah dan melicinkan kulit wajah. Diformulasikan khas daripada ramuan semula jadi seperti berries, acellora, biji anggur dan orange dengan saiz pembungkusan sebanyak 15 sachet x 10gm.

MANFAAT KITSUI WHITENIN BB

1) Menyinarkan & memutihkan seluruh wajah dan badan..

2) Mencegah pembentukan bintik hitam & bintik putih.

3) Mengawal lebihan minyak berlebihan pada wajah.

4) Mengecilkan liang pori pada wajah dan juga pada bahagian hidung.

5) Meningkatkan kecerahan kulit dengan ketara dalam masa 1-2 minggu.


CARA PENYEDIAAN

Cara penyediaan untuk minum pun sangat senang sebab ianya sudah disediakan melalui paket. Anda hanya perlu:

1) Campurkan 1 paket Whitenin BB ke dalam 150ml air suam.

2) Goncangkan serbuk Whitenin BB sehingga larut di dalam air.

3) Kemudian boleh terus diminum. 

4) Banyakkan minum air sepanjang hari untuk kesan yang terbaik.


TESTIMONI PENGGUNA


Jadi, Hans kongsikan serba sedikit tentang testimoni para pengguna yang telah mengamalkan Kitsui Whitenin BB ini:

1) “Produk kitsui whitenin bb amatla bgus untuk wajah2 yg gelap dan tidak berkeyakinan jerawat yang lama2 dah semakin pudar..jerawat pun dah tak naik lagi.saya sangat puashati!!kawan2 saya pun dah mula amik produk kitsui selepas tgok kesan yang baik pada saya..tq sangat kitsui saya sangat yakin dengan produk anda..dengan kelulusan kkm dan 100% selamat di gunakan..jom semua gunala produk kuitsui memang terbaik dan bukan kaleng2 tau…“.

2) “Saya consume kitsui whintien bb kerana yakin dengan kualiti produknya. Penggunaan bahan organik dan semulajadi menjadikannya pilihan hati semua. Selain itu, pilihan produk yang pelbagai dengan tawaran harga yang amat menarik. Ia juga mudah didapati di Watsons dan Guardian“.

3) “Alhamdulillah niat yangg murni. . Produk kitsui sangat saya percayai cepat berkesan.dan terbaik.. dah 3 bln saya try produk kitsui ni kulit saya lebih flewless sblm ni wajah saya byk tompok2 hitam dan kusam sekarang alhamdulillah ramai yang tegur kulit saya nampak lain dan lebih berseri.. terima kasih @kitsuibeauty“
.


Buat anda yang ingin mendapatkan produk Kitsui ini, anda boleh ke farmasi Watson dan Guardian berdekatan anda ataupun membeli secara online.

LAMAN MEDIA SOSIAL RASMI KITSUI

Instagram:

Facebook:

Tik Tok:

Youtube :




10 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. Kitsui memang produk terbaik . CCL suka rasa,whitenin Bb .rasa berries tu

    BalasPadam
  2. PRODUK KESIHATAN KULIT TERBAIK BAGI YG SERASI

    BalasPadam
  3. Tqs for sharing Hans.. Kita mmg elok amik Vit C kan skrg ni.. Moga cepat lah semua dpt vaksin & terhapus covid ni..

    BalasPadam
    Balasan
    1. amin
      betul sangat tu
      mencegah lebih baik dari merawat

      Padam
  4. Menarik ni. Sesuai utk yg nk menjadi kecantikan kulit muka

    BalasPadam
  5. busyra pernah try dh kitsui ni. best

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama