Situasi Minggu Nih!

1. Dekat CC ada budak yang tidak dikenali tiba2 meminta nak meminjam pen dari aku. Confident plak budak nih. Tadi pandang aku macam nak makan orang jer! Aku bagi jer lah pinjam. Dia memberikan sebuah senyuman penuh makna. Tetiba rasa kaki macam lembik dan terduduk(hakikat memang aku duduk atas kerusi pun masa tu).

2. Makan dekat cafe dengan group kelas aku. Cafe bawah blok aku nih ibarat cafe orang bawahan. Dengan bisingnya dan xder privacy. Kesian dekat diorang ni aku amikkan lah makanan dekat diorang. Xsampai hati plak tgok diorang berebut dengan lelaki2 kelaparan dkt cafe tu. Masa nih rasa macam teringin plak nak ada some one special. Kalau ada lepas tu dapat plak buat benda2 macam ni...fuh, bestnya!

3. Print assignment. Macam aku cakap sebelum nih...memang ramai manusia berperangai macam pompuan bodoh tadi yang baru datang xsampai seminit tetapi bising mengalahkan ibarat beratur selama 10 hari. Dan untuk pengajarannya kita bagi dia "nasihat yang paling baik" supaya dia sedar mulut dia patutnya xperlu bersuara di waktu2 kritikal macam tu.

4. Main game dekat laptop. Waktu nih adalah waktu yang paling bagus untuk meng nyah kan stress yang dihadapi tapi melihat member aku yg gila game ni. Aku rasa dia lebih stress bermain game.Game yang dimainkan untuk minggu nih ialah game Hell Kitchen, Buble Fish, Metal Slug, Command Conquer dan macam2 lagi. Keindahan tercipta apabila nama berjaya dimaktubkan di dalam high scores game.

5. Minggu meminjam dan dipinjam. Minggu2 last nih memang padat dgn presentation dan menjadi lumrah aku meminjam barang dan barang aku dipinjam oleh orang lain. Dan sekarang barang yg belum dipulangkan ialah kemeja biru member aku dan camera aku yg dipinjam masih belum dipulangkan.

6. Keadaan bilik ibarat tsunami + taufan. Kerana terlalu mengejar masa membuatkan katil aku sangat semak buat pertama kali dalam sejarah. Buku, baju, seluar dan beg dicampak jer tanpa dilipat. Keadaan sungguh menyedihkan.

Inilah antara situasi yang dihadapi pada minggu ini!!

P/S: Kita Merancang Tapi Tuhan Menentukan.

6 Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

  1. "Keadaan bilik ibarat tsunami + taufan. ....... sangat semak buat pertama kali dalam sejarah"

    Macam ade unsur2 penipuan di situ.. hahahahahaha...

    BalasPadam
  2. alaahai..biasala tu..mcm tongkang pecah kalau byk keje;p

    BalasPadam
  3. Semak buat pertama kali dalm sejarah kunun..
    hahahahaaa

    BalasPadam
  4. nur fadhilah : mana ada unsur penipuan..semua adalah benar..tiada yg benar melainkan benar

    Princess liyana : bagus kerana anda memahami

    Jazli safwan : woit...betul la...

    BalasPadam
  5. nama pun lelaki....blik besepah...standard la tu bro...ha ha ha

    BalasPadam
  6. haha...cuma sepah tahap giler..skrg dah kemas balik dah...

    BalasPadam

Catat Ulasan

Untuk sebarang pertanyaan, pengiklanan, tajaan, kolobarasi dan jemputan boleh hubungi saya melalui email mohamadhanisismail@gmail.com

Terbaru Lebih lama